اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اصابت موشک به دیمونا، ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست

اصابت موشک به دیمونا، ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: به نظر مى‌رسد که صبر راهبردى به پایان رسیده است و گنبدهاى آهنینى که برخى از عرب‌ها بر روى آن حساب بازکرده بودند، ثابت شد که دروغین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد شهرانی در گفتگو با جهانبین نیوز؛ پیرامون هفته داغ دشمنان مقاومت اظهار کرد: خبر اصابت موشک به نزدیکى سایت هسته‌اى دیمونا، واکنش‌هاى بسیارى را از سوى مقامات رژیم صهیونیستى برانگیخته است، اسرائیل نتوانسته با سامانه‌هاى پدافندى پاتریوت پک‌2 یک فروند موشک تقریباً 11 مترى با بدنه فلزى و قطر 86 سانتیمترى را با موفقیت مورد اصابت قرار دهند، دو بار هم تلاش کرده اما نشده، حال، در برابر موشکى مانند فاتح 313 با سرعت پنج ماخ و بدنه غیرفلزی که قاعدتاً کشف آن براى رادارها بسیار مشکل است؛ چه خواهد کرد؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: سردبیر روزنامه الکترونیکى رأى الیوم عبدالبارى عطوان نوشت: موشک دیمونا شاید نوید آغاز یک تغییر در قواعد درگیرى باشد. [این موشک‌] از فروپاشى تمام معادله‌هاى قدیمى رونمایى کرد.
 
شهرانی تصریح کرد: به نظر مى‌رسد که صبر راهبردى به پایان رسیده است و گنبدهاى آهنینى که برخى از عرب‌ها بر روى آن حساب بازکرده بودند، ثابت شد که دروغین هستند. کسانی که فرار توأم با وحشت شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها را دیدند، آنچه مى‌گوییم را مى‌فهمند؛ مقاومت پاسخ مى‌دهد و زمان عزت در پیش است.
 
این کارشناس سیاسی بیان داشت: بر اساس گزارش‌ها، ستون دود از داخل پایگاه بلند شده و بخش نظامى پایگاه ویکتوریا بسته‌شده است؛ مانند دفعات قبل نیز سامانه دفاعى C_RAM مستقر در این پایگاه از شناسایى و انهدام این راکت‌ها بازماند.
 
وی اظهار داشت: کاروان آمریکایى در جریان عبور از شهرک «البصیره» واقع در شرق استان دیرالزور هدف این حملات قرار گرفت. این در حالى است که عناصر وابسته به آمریکا، سراسر این منطقه را محاصره کرده و اجازه نمى‌دهند کسى وارد یا خارج شود.
 
شهرانی در پایان گفت: آخرین اتفاق آخر هفته داغ منطقه علیه آل سعود انجام شد و انصار الله و نیروهاى ارتش یمن سه مرتبه متوالى چند پایگاه نظامى و تأسیسات نفتى عربستان را با موفقیت مورد اصابت قراردادند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه