اخبار داغ

تجلیل از ۳ خانواده شهید شاخص فرهنگی در بویراحمد

تجلیل از ۳ خانواده شهید شاخص فرهنگی در بویراحمد
جانشین سپاه ناحیه بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با سه خانواده شهید شاخص فرهنگی شهرستان بویراحمد دیدار و از این خانواده‌ها تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز جانشین سپاه ناحیه بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با خانواده سه شهیدی در این شهرستان  دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 کورش دلشاد در این دیدار گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده، همه انسان‌ها با هم برابر هستند به جز سه گروه که امتیاز خاصی دارند. گروه اول عالمان هستند و گروه دوم مجاهدان در راه خدا و گروه سوم متقین هستند که شهدای فرهنگی ما انسانهای که دارای دو  شاخصه های علمی و مجاهدان در راه خدا بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیان کرد: باید یاد و نام این شهدای گرانقدر والامقام گرامی داشته شود چرا که حقیقتا هر چه امروزه مملکت ما دارد از برکت خون شهداست.

,

وی باشاره به  فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت بزرگداشت مقام معلم  ابراز داشت: در محضر شما خانواده محترم و با ارزش شهدا عهد می‌بندیم که راه آنها را ادامه دهیم و به عنوان متولیان فرهنگ در انعکاس رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت به  دانش آموزان و نسل های آینده کوتاهی نکنیم و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه آن افلاکیان خاکی باشیم و در این راه از خود شهدا مدد می جوییم.

,

در این دیدارها جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: خدای بزرگ را شاهد هستیم که در مملکتی زندگی میکنیم که بیمه شده خون شهدا هست وامروزه امنیت و آرامش و آسایش خود را مدیون همین شهدای شاخص فرهنگی می دانیم چرا که با علم و تفکر به میدان مبارزه رفتند و از کشور و ناموس و شرف مملکت ما دفاع نمودند .

,

محمد لطیف ارجمند اذعان داشت: اگر امروزه حرف داریم برای گفتن  در لباس مقدس پاسداری خود را  مدیون معلمانی که برا مملکت ما زحمت می کشند میدانیم ، معلم میسوزد تا نور دهد.

,

ارجمند افزود: معلمی یک شغل نیست در واقع یک رسالت است که پیامبران ما این رسالت را بر دوش داشتند و معلمان ما هم نقش پیامبر گونه را دارند و کار معلم یک کار باارزش و الهی می‌باشد که با روح و روان دانش آموزان سر و کار دارند و اینها مجاهدان فی سبیل‌الله هستند  لذا روز معلم را خدمت همه فرهنگیان عزیز جامعه  خصوصاً فرهنگیان شهرستان بویراحمد تبریک میگویم.

,

در این دیدارها از خانواده‌های محترم سه شهید شاخص فرهنگی شهید جمشید فرخیانی ، شهید عبدالستار محمدی ، شهید قاسم مهریان دیدار  و تجلیل شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه