اخبار داغ

وقتی ضعف و کم‌کاری‌ها در خصوص بودجه شهرداری بازیچه ضدانقلاب می‌شود+تصویر

وقتی ضعف و کم‌کاری‌ها در خصوص بودجه شهرداری بازیچه ضدانقلاب می‌شود+تصویر
دامنه اختلافات شورای شهر یاسوج و شهردار در مسئله بودجه به خبرگزاری های وابسته به ضدانقلاب همچون هرانا نیز رسیده و این خبرگزازی درتوییتی به مسائل و مشکلات زیرساختی همچون پیاده روهای شهر یاسوج پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شورای شهر پنجم و شهردار یاسوج این روزها، روزهای پایانی مدیریت خود را پشت سر می گذارند و باید دید بعد از انتخابات 28 خرداد ماه چند درصد از اعضای اعضای فعلی شورای شهر در دوره ششم حضور خواهند داشت و آیا این افراد به ادامه شهرداری مقدم رأی خواهند یا خیر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عملکرد شورا و همچنین شهرداری یاسوج در سال های اخیر به یکی از دغدغه های اصلی مردم مرکز استان تبدیل شده، دیگر کمتر کسی پیدا میشود که به وضعیت موجود در این شورا نقد نداشته باشد.

,
وضعیت موجود حاصل هر رویکردی بوده است دیگر باید مهر اتمام بخورد،اعضای فعلی باید به خود بیایند، مردم آنها را قضاوت میکنند، دوران جنجال ها به پایان آمده،مدیریت شهری نیاز به آرامش دارد، فرصت سوزی ها دیگر بس است.
,

فرصت های جذب بودجه و سرمایه گذار یک به یک در حال از دست رفتن هستند، انرژی که صرف ایجاد تغییر میشود بهتر است به دنبال توسعه برود.

,

, ,

شورای دور پنجم که همگان گمان میکرند با افراد مجرب و دارای تحصیلات عالیه و حتی کهنه کار تشکیل شده و نشان از یک تجربه عالی برای خدمت رسانی به مردم می دهد به یکباره با حاشیه های فرآوان رو به رو شد که همین حاشیه ها بعداز انتخاب مقدم به عنوان شهردار جدیدپایتخت طبیعت به نقطه اوج در این چهار سال رسیده است.

,

حاشیه های اقلیت و اکثریت در این شورا باعث شد که در این چهار سال نه عملکرد عمرانی مناسب و نه عمکرد مناسبی در زمینه رایزنی برای بودجه برای شهرداری  و حتی نه  جذب سرمایه گذاری برای پروژه مهم شهرسازی از جمله پارک آبشار یاسوج و پارک جنگلی از سوی شورای شهر  به مردم مخابره شود.

,

این شورا در اولین روزهای کاری خود نشان داد که سر ناسازگذاری اعضای آن با خودشان و حتی با شهردار دارند ،تمامی ظرفیت های پایتخت طبیعت در این چهار سال را با  این معضلات دست و پاگیر و چند قطبی های هیچ  و پوچ به باد فنا دادند.

,

ارائه یکباره استیضاح و سئوال از شهردار و همچنین حاشیه های فراوان اعضاء علیه یکدیگر در چهار سال اخیر باعث شد که شهروندان یاسوجی دلخوشی از این شورا نداشته باشند و چشم انتظار پایان رسیدن این دوره و آمدن روحیه امید و عمران در این شورا باشند.

,

در روزهای اخیر نیز دامنه اختلاف سرپوشیده شهرداری و شورا در این چهار سال پا فراتر گذاشته و هرکدام با مصاحبه های مختلف مواضع شدیدی علیه هم دیگر داشته و نبود بودجه و تأیید نشدن بودجه  را هرکدام به یک دیگر ربط داده و یکدیگر را در این مسئله مقصر دانسته اند.

,

, ,

برخی از اعضای شورا، شهردار را در قضیه بودجه مقصر می دانند و ارسال نکردن بموقع ردیف و جداول بودجه را بهانه کرده اند و در مقابل نیز شهردار یاسوج کار شکنی و چوب لاچرخ گذاشتن از سوی برخی از این اعضاء را دلیلی بر ایجاد موانع زیاد در شهر یاسوج و عملکرد شهرداری در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی دانسته است.

,

آنچیزی که امروز مشخص است پروژه های عمرانی زیادی که توسط شهرداری باید در چهار سال اخیر به پایان می رسید بر زمین مانده که ماحصل آن نبود بودجه اختصاصی، تأیید نشدن این بودجه از سوی شورای شهر و حتی جذب نکردن سرمایه گذار و تأکید نشدن برخی از این سرمایه گذاران باب دل اعضای شورای شهر یاسوج بوده است.

,

متأسفانه در گیرو دار شورای دور پنجم شهر یاسوج و شهرداری  آنچیزی که عاید مردم پایتخت طبیعت شده دود این اختلافات بوده که میتوان به نا تمام ماندن پروژه هایی از قبیل پل چهارم بشار، پروژه های راهسازی بر زمین مانده، احداث نشدن پارک امید، مخروبه شدن پارک غدیر، نابودی کامل پارک جنگلی یاسوج و حتی خرابه های پارک آبشار یاسوج اشاره کرد، مشکلاتی که روزانه بردامنه آنها اضافه می شود.

,

حتی دامنه این اختلافات به خبرگزاری های وابسته به ضدانقلابی همچون هرانا نیز رسیده و این خبرگزاری در توییتی به مسائل و مشکلات زیرساختی همچون پیاده روهای شهر یاسوج پرداخته است  که در نوع خود جالب توجه است.

,

در توییت این خبرگزاری آمده است( فقرشدید زیر ساخت های ابتدای در شهر یاسوج، سالم نوروزی معاون فنی و اجرایی شهرداری یاسوج گفت: کمتر از ده درصد پیاده روهای یاسوج مناسب سازی شده اند و 90 درصد دیگر به دلیل کمبود اعتبارات بلاتکلیف مانده است)

,

, ,
این خبرگزاری ضد انقلاب درکنایه ای به اختلافات و نبود بودجه در شهرداری یاسوج اشاره کرده که  به نظر می رسد متهم ردیف اول در زمینه عدم تصویب این بودجه شورای شهر است، شورایی که در آخرین روزهای صدارت خود روند بی خیالی را طی کرده و به دنبال شانه خالی کردن از زیر بار این موضوع است.
,

اعضای شورای شهر یاسوج که هرکدام به طریقی در فضای مجازی وقت خود را تَلف میکنند وبا انتشار پست های بدون محتوا به دنبال خود تعریفی از خود در فضای مجازی هستند، باید جوابگوی اینگونه خبرها و اینگونه کمبود زیر ساختها و اختلاف افکنی های ادامه دار در شورا باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه