اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان خبر داد:

پیش بینی کشت ۶ هزار هکتاری پنبه/کشت نشایی ۳ هکتاری پنبه در دستور کار

پیش بینی کشت ۶ هزار هکتاری پنبه/کشت نشایی ۳ هکتاری پنبه در دستور کار
هادی قهرمانیان گفت: با توجه به اینکه از ابتدای ماه جاری دو هزار و 700 هکتار از مزارع شهرستان مانه و سملقان به کشت پنبه اختصاص یافته است، پیش بینی می شود که در این شهرستان این سطح زیرکشت به شش هزار هکتار برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، هادی قهرمانیان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 80 درصد از سطح زیر کشت پنبه در استان خراسان شمالی، در شهرستان مانه و سملقان کاشت می شود، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری کشت این محصول در این شهرستان آغاز شد و تا پایان خرداد ماه نیز ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

قهرمانیان اعلام کرد: تا به کنون دو هزار و 700 هکتار از مزارع شهرستان مانه و سملقان به کشت این محصول اختصاص یافته است که پیش بینی می شود سطح زیر کشت این محصول در این شهرستان به شش هزار هکتار برسد.

,

وی افزود: پیش بینی می شود در سال جاری 23 هزار تن محصول پنبه در شهرستان مانه و سملقان برداشت شود.

,

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری هزار و 300 هکتار از سطح زیر کشت پنبه در شهرستان مانه و سملقان به صورت کاملا مکانیزه کشت شده اند.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان همچنین گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری برای کشت پنبه در این شهرستان 130 تن بذر پنبه گواهی شده و هزار و 800 تن کود شیمیایی را تامین و میان پنبه کاران این شهرستان توزیع کرده ایم.

,

قهرمانیان در خاتمه یادآور شد: در فصل بهار جاری سه هکتار از مزارع بخش مانه در شهرستان مانه و سملقان کشت نشایی پنبه انجام خواهد شد که در همین زمینه نهاده های لازم برای اجرای این کشت را تامین کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه