اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

انتخابات؛ ایران را یک کشور مستقل و با پشتوانه در جهان معرفی کرد

انتخابات؛ ایران را یک کشور مستقل و با پشتوانه در جهان معرفی کرد
صدرالحسینی گفت: افزایش مشارکت و انتخاب یک رئیس جمهور با آرای بالا می‌تواند یکی از مهمترین مولفه‌ها قدرت و دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدرالحسینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص نقش و اهمیت انتخابات گفت: امروزه در کلیه جوامع دموکرات و مدرن حمایت های مردمی از حکومت ها یکی از مولفه های اصلی قدرت آن کشور محسوب می شود حتی کشورهای دیکتاتور و غیردموکراتیک تلاش دارند به نوعی حمایت های مردمی را از خودشان در رسانه ها بروز بدهند و آن را بزرگنمایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سیدرضا صدرالحسینی با بیان اینکه تا به امروز مشارکت مردم در انتخابات جوامع بین‌الملل یک اصل پذیرفته شده برای تعاملات بین المللی است، گفت: از این رو افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو می تواند جمهوری اسلامی را به عنوان یک کشور مستقل و دارای پشتوانه مردم در جهان معرفی کند چنانچه که در طول ۴۳ سال گذشته هم این اتفاق و این معرفی صورت گرفته است.

,

وی افزود: نباید فراموش کنیم که جمهوری اسلامی در شرایطی است که قطعاً با توجه به نفوذ در منطقه و با توجه به استقلال در حوزه سیاسی و علمی تاکنون با کشورهای مختلفی وارد گفتگو و تعامل و مذاکره شده است و از این به بعد در دوران پس از انتخاب نیز این به عنوان یکی از اساسی ترین مولفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش مشارکت و انتخاب یک رئیس جمهور با آرا و مشارکت بالا می تواند یکی از مهمترین مولفه‌ها قدرت و دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب شود که دولتمردان دولت جدید بتوانند با دست بالا که همان حمایت مردمی است در گفتگوهای مختلف توانمندی استیفای حقوق ملت ایران را در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه