اخبار داغ

معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان مطرح کرد؛

ارائه خدمات قضایی در کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه نویت‌دهی

ارائه خدمات قضایی در کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه نویت‌دهی
معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از الزامی‌بودن دریافت نوبت برای خدمات قضایی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا: صادقی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص دریافت نوبت برای خدمات قضایی گفت: در شعب اجرای احکام مدنی تمامی حوزه های قضایی استان، از مدت‌ها پیش به سامانه ‌نوبت‌دهی مجهز گردید ولی از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، برای تمامی  شعب  و مراجع قضایی الزامی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صادقی اظهار داشت: این تصمیم در راستای احترام به ارباب رجوع، جلوگیری از معطلی  در شعب، رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از ازدحام و نظارت بر انجام کار شعب اتخاذ شده است.

,

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دسترسی به سامانه نوبت دهی دسترسی به سامانه نوبت دهی قضایی از طریق درگاه اینترنتی www.adliran.ir و از طریق منوی نوبت دهی قضایی امکان‌پذیر خواهد بود.

,

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: شهروندان همچنین می توانند با نصب نرم افزار عدالت همراه بر روی تلفن همراه هوشمند، و یا مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان، امکان اخذ نوبت و سایر خدمات قضایی از جمله دریافت ابلاغیه فراهم شده است، اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه