اخبار داغ

مجری طرح‌‌های اشتعالزایی بنیاد برکت شهرستان کهگیلویه خبرداد؛

تسهیلات کم‌بهره برای رفع موانع تولید در شهرستان کهگیلویه

تسهیلات کم‌بهره برای رفع موانع تولید در شهرستان کهگیلویه
مجتبی دژه با اشاره به اعطای تسهیلات کم‌بهره و حمایت‌های بنیاد برکت گفت: از متقاضیان اشتغال در شهرستان کهگیلویه با همکاری و کمک نهاد‌های دولتی برای رفع موانع رونق تولید کمک می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی دژه در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص پرداخت تسهیلات کم بهره برای رفع موانع تولید گفت: این بنیاد به صورت پایلوت در دو بخش چاروسا و دیشموک این شهرستان به مشغول فعالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,
مجتبی دژه با تاکید به اینکه با  اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در بخش دیشموک به ۶۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است افزود: طرح‌های اشتغالی در حوزه پرورش دام و طیور، مشاغل خرد و خانگی، کارگاهی، فنی و خدماتی به افراد اعطا شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اعطای تسهیلات کم بهره و حمایت‌های بنیاد برکت افزود: به متقاضیان اشتغال در شهرستان کهگیلویه با همکاری و کمک نهاد‌های دولتی برای رفع  موانع، تولید کمک خواهد شد.
,
 
,
این مسئول با تاکید بر اینکه به زودی از طرح‌هایی که به واسطه بیماری کرونا تعطیل و یا متضرر شده اند حمایت‌های لازم انجام می‌شود گفت: با فعالیت بنیاد برکت در ۳۳ روستای بخش دیشموک طرح‌های اشتغالزایی حمایت و دنبال می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه