اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند

گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند
امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه ای به آن وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، در همایش سیاسی که با حضور فرماندهان و کارکنان این نیرو برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات است و ما به عنوان یک نیروی نظامی باید با تمام وجود به منویات معظم‌له گوش فرا داده و همچنان که همیشه مرد میدان نبرد هستیم در این عرصه نیز باید با مشارکت حداکثری، ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را بار دیگر ثابت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در انتخابات است، افزود: دشمنان انقلاب با تبلیغات و جریان‌سازی‌های متعدد درصدد هستند تا مشروعیت نظام را در بین عموم ملّت ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی خدشه‌دار کنند.

,

سرتیپ حیدری تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‍ای به آن وارد کند.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات مورد تأکید ولی امر مسلمین جهان است تصریح کرد: فرهنگ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را باید در تمامی حوزه‌ها نهادینه سازیم چراکه حضور پرشور و مؤثر تک‌تک نفرات انقلابی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی می‌تواند مستقیماً در امنیت ملی، کسب قدرت ارزان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه