اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند خبر داد؛

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بیرجند

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بیرجند
فولادی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بیرجند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا فولادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بیرجند خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مأموران در این رابطه 5 نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 8 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کردند.  

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر بیرجند در پی گزارشات مردمی مبنی بر این‌که افرادی با هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان فعالیت می‌کنند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

فولادی عنوان کرد: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای خرده فروشان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه 8 کیلو و 300 گرم تریاک و 5 نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

,

وی با اشاره به این‌که ماموران در این رابطه 5 متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس یا به سامانه پیامکی 11056 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه