اخبار داغ

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی خبر داد؛

آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید گوشت منجمد گوساله از دامداران

آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید گوشت منجمد گوساله از دامداران
روشن گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و پیگیری مسئولان مجوز خرید گوشت منجمد گوساله از دامداران اخذ شده و شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی آماده انعقاد قرارداد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی روشن مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع ابلاغ سهمیه جدید نهاده های دامی و مشوق‌های خرید که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و پیگیری مسئولان مجوز خرید گوشت منجمد گوساله از دامداران اخذ شده و شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده انعقاد قرارداد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: قیمت برای خرید گوشت منجمد گوساله به صورت پنج تکه به ازای هر کیلوگرم ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
,
 
,
مدیرشرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به ازای هر کیلو گوشت خریداری شده ۳۸۰۰گرم جو و ۱۳۴۰ گرم ذرت تحویل دامدار خواهد داد.
,
 
,
روشن با بیان این‌که شرکت پشتیبانی امور دام استان از امروز آماده خریداری گوشت گوساله به صورت منجمد از دامداران است، عنوان کرد: در سال جاری سهمیه خوبی برای تامین و توزیع نهاده در استان دریافت شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار تن جو، ۳۳ هزار تن ذرت و ۳۲ هزار تن سویا تحویل دامداران استان شده است.
,
 
,
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی گفت: امسال سهمیه جو و ذرت مازاد به استان داده شده که در حال توزیع بین دامداران استان است.
,
 
,
روشن در مورد خرید دام سبک، بیان کرد: مسئولان امر به صورت جدی پیگیرخرید دام سبک مازاد در استان هستند در بحث خرید دام سنگین نیز دستورالعمل‌های ابلاغی در حال پیگیری است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در بحث خرید گوشت منجمد گوساله، سقفی در نظر گرفته نشده و گوشت به هر میزانی که باشد از دامداران خریداری می‌شود.
,
 
,
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی در مورد ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام استان، عنوان کرد: ذخایر پشتیبانی امور دام ذخایر راهبردی است و با توجه به مسافت طولانی استان ما تا بنادر و نبود خطوط ریلی در استان و کمبود کامیون برای حمل نهاده لذا طی چند مرحله میزان ذخایر استان را افزایش داده تا در بحث تحویل نهاده شاهد تاخیر نباشیم و به محض اعلام سهمیه جدید، نهاده از ذخایر موجود در استان در اختیار دامدار قرار داده ‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه