اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج:

۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته آزاد شدند/ حمایت از زندانیان پس از آزادی

۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته آزاد شدند/ حمایت از زندانیان پس از آزادی
سردار سید قاسم قریشی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد گذشته آزاد شده اند گفت: تا عید فطر با تلاش همکاران بیش از هزار و پانصد نفر دیگر از زندانیان آزاد خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سال ۱۴۰۰ در راستای اجرای مرحله چهارم نهضت سراسری کمک مومنانه به همت بسیج حقوق‌دانان کشور به صورت ارتباط تصویری و سراسری با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و برخی مسئولان حقوقی و قضایی کشور برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سردار قریشی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب که به عنوان آموزه دینی مورد تاکید ایشان بوده، رسیدگی به مردم و رفع مشکلات آنهاست؛ بسیج نیز که همواره به بیانات ایشان توجه ویژه دارد تمام تلاشش رسیدگی به این مسئله بوده و همواره در حوادث مختلف به یاری مردم شتافته است.
,
 
,
وی ادامه داد: یکی از این اقدامات آزادسازی زندانیان غیرعمد بوده، که علاوه بر حضور شخص در خانواده به تامین نیازهای‌مالی و عاطفی خانواده کمک می کند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیش از ۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد درسال گذشته آزاده شده اند، افزود: تا عید فطر با تلاش همکاران بیش از هزار و پانصد نفر دیگر آزاد خواهند شد و تا پایان سال برنامه ریزی و نقشه راهی که پیش‌بینی شده محقق خواهد شد.
,
 
,
سردار قریشی با بیان اینکه یکی از برجستگی های آزاد سازی زندانیان غیرعمد، فراهم سازی مقدمات این کار است ادامه داد: ایجاد صلح و صفا و سازش بین طرفین مرحله اولیه کار است تا بتوان بدون پرداخت مبلغی با بخشش طرف ذی حق، زندانی را آزاد کرد که تا کنون نتیجه خوبی در این مسیر به دست آمده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: استان گلستان نسبت به بسیاری از استانهای برخوردار توان کمتری دارد اما از نظر آمار کمک به آزاد سازی زندانیان آمار بالایی دارد و این نتیجه تلاش مسئولان بسیج و اعتماد به بسیج و لطف خداوند است؛ از جمله اقدامات خوب این کار این بود که بعد از آزادی از زندان، زندانیان را مورد حمایت قرار دادند.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه