اخبار داغ

استاندار مازندران:

عده‌ای با حاشیه‌سازی نمی‌گذارند در مازندران کار کنیم

عده‌ای با حاشیه‌سازی نمی‌گذارند در مازندران کار کنیم
احمد حسین‌زادگان گفت: در مازندران دچار حواشی زیادی هستیم که به عنوان موانع اقتصادی و پیشرفت است و هرگاه خواستیم کاری انجام دهیم عده‌ای با حاشیه سازی به دنبال جلوگیری از این اتفاق هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان عصر امروز در آئین افتتاحیه، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های بندر تجاری فریدونکنار اظهار کرد: همه ما به دنبال توسعه هستیم که برای تحقق این امر نیاز به ظرفیت شناسی داریم.

وی با اشاره به اینکه مازندران از ظرفیت های بسیار خوب دریا، جنگل، بنادر و جذابیت های توریستی برخوردار است بیان کرد: هنوز بخش خصوصی به خوبی پای کار ظرفیت های مازندران نیامده است.

استاندار مازندران افزود: نهادهای دولتی کمک های خوبی به بخش خصوصی داشته اند اما هنوز موانعی وجود دارد که باید رفع شود.

این مسئول با اعلام اینکه در بخش توسعه شیلات باید ویژگی‌های مناسبی داشته باشیم، ادامه داد: حدود 87 درصد دریای مازندران آزادسازی و 133 نقطه اسکله مشخص شده است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: متاسفانه در استان دچار حواشی زیادی هستیم که به عنوان موانع اقتصادی و پیشرفت است و هرگاه خواستیم کاری انجام دهیم عده ای با حاشیه سازی به دنبال جلوگیری از این اتفاق هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبین هستیم که به زودی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در مازندران محقق شود.

استاندار مازندران گفت: در زمینه تولید هدف گذاری درستی انجام شده و ریل گذاری صحیحی صورت گرفت.

حسین‌زادگان بیان کرد: بنادر شمالی بهترین راه برون رفت از تحریم‌ها است و ما باید با استفاده از ظرفیت بنادر شمالی برای بهره مندی از بازار کشور‌های آسیای میانه و سی آی اس استفاده کنیم که جمعیتی چند صد میلیون نفری دارند و بازار بزرگ اقتصادی محسوب می‌شوند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه