اخبار داغ

دیدار رییس هیئت زورخانه ای استان لرستان با سرپرست فدراسیون پهلوانی

دیدار رییس هیئت زورخانه ای استان لرستان با سرپرست فدراسیون پهلوانی
رییس و نایب رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان لرستان در ساختمان شماره 2 فدراسیون حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، اکبر سهیلی رییس هیئت استان لرستان و داریوش نظری نایب رییس هیئت استان لرستان، صبح روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 ضمن حضور در فدراسیون با مسوولین ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور دیدار داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس در این دیدار که باران چشمه سرپرست فدراسیون، مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون، محمد نجات مهر مشاور عالی فدرراسیون و نورالله هدایتی مشاورعالی فدراسیون در امور استانها حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان لرستان پرداختند.

در این دیدار توسط اکبر سهیلی رییس هیئت استان لرستان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه گردید. پس از ارائه این گزارش باران چشمه نیز در خصوص برنامه های آینده فدراسیون مطالبی را ایراد نمود و سپس طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و سیاست های فدراسیون گفتگو نمودند.

,
,
,

تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و ... از مهمترین مباحث این نشست بود.

,

در پایان این نشست مهرعلی باران چشمه ضمن تشکر از حضور سهیلی در این فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه