اخبار داغ

گاف دولت در کاهش زودهنگام قیمت دلار و طلا؟ / دم خروس فشارهای اقتصادی دوساله بیرون زد؟

گاف دولت در کاهش زودهنگام قیمت دلار و طلا؟ / دم خروس فشارهای اقتصادی دوساله بیرون زد؟
طی سالهای اخیر برخی از کارشناسان معتقد بودند که افزایش برخی قیمتها و یا کمبود برخی کالا ها ناشی از سوء تدبیرهای عامدانه در برخی لایه های دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی سالهای اخیر برخی از کارشناسان معتقد بودند که افزایش برخی قیمتها و یا کمبود برخی کالا ها ناشی از سوء تدبیرهای عامدانه در برخی لایه های دولت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 این احتمالات با اظهار نظر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که گفته بود بالا بردن قیمت دلار کار دولت بوده بیشتر به یقین نزدیک شد. اما پایین آمدن قیمت دلار و طلا آن هم بیشتر از آنچکه حباب روانی ارزیابی شود، در بزنگاه های سیاسی ماجرا را بیشتر مشکوک می کند.
,
 
,
این موضوع برای مردم ملموس است که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و اکنون قبل از تمام شدن مذاکرات وین دلار و طلا بیش از آنچکه تاثیر روانی ارزیابی شود، رو به کاهش می گذارد آنهم بدون اینکه تحریمی لغو شده باشد یا تغییری در مبادلات پولی و بانکی اتفاق افتاده باشد!
,
 
,
کاهش قیمت دلار در این روزها اتفاق خوبی است اما سوال مهم اینجاست: آیا فشار اقتصادی دوساله در سالهای اخیر و قربانیان مادی و معنوی که داشته است مصنوعی بوده و دولت، مردم را بازیچه اهداف سیاسی قرار داده است؟
,
 
,
به نظر می رسد این موضوع نیاز فوری به بررسی و راستی آزمایی قضایی دارد.
,
 
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه