اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

منطقه آزاد قصرشیرین علاوه بر تحول منطقه اثرات استانی و ملی خواهد داشت

منطقه آزاد قصرشیرین علاوه بر تحول منطقه اثرات استانی و ملی خواهد داشت
شهریار حیدری گفت: تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر ایجاد تحول در منطقه، اثرات استانی و ملی نیز خواهد داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری درگفتگو باخبرنگار بازی دراز ضمن آرزوی قبولی عبادات ماه رمضان اظهارداشت: منطقه آزاد قصرشیرین که یکی از مطالبات بحق مردم حوزه انتخابیه قصرشیرین بود بعد از سالها تلاش به لطف خدا و دعای خیر مردم تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این طرح که الحاقیه های طرح مناطق آزاد کشور بود در مجمع تشخیص مصلحت نظام با پیگیری‌های صورت گرفته و توجیه فنی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی طرح به تصویب رسید.

,

وی ضمن تقدیر از اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام  اذعان داشت: مردم شهرستانهای غربی استان کرمانشاه در طول دفاع مقدس متحمل رنج بسیاری شده و برخی از روستاها هنوز آباد نشده است که این طرح می تواند گامی مثبت در آبادانی این منطقه باشد و گوشه ای از زحمات و مصائب و محرومیت منطقه را جبران کند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: طرح منطقه آزاد قصرشیرین علاوه بر تحول و پیشرفت منطقه برای استان و کشور نیز تاثیرات بسیاری خواهد داشت که با برنامه ریزی مناسب از آن بهترین و بیشترین بهره برداری صورت خواهد گرفت.

,

حیدری خاطرنشان کرد: در مسیر تصویب این طرح تلاش و پیگیریهای بسیاری صورت گرفت و جلسات مختلفی با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و محرومیت و مظلومیت مردمان این منطقه و مطالبه بحق آنها بیان شد که در نهایت کار سنگینی انجام شده و به تصویب منطقه آزاد برای مردمان این منطقه منتج شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه