اخبار داغ

بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی/ آزمون پیمانی که شرکتی شد

بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی/ آزمون پیمانی که شرکتی شد
تغییر وضعیت بکارگیری کارنامه سبزهای آزمون استخدامی تامین اجتماعی که شهریور ماه سال گذشته برگزار شده بود از پیمانی به شرکتی حواشی زیادیرا به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۲۱ شهریور ۹۹  توسط سازمان سنجش برای جذب ۴ هزار نیروی کار به صورت پیمانی برگزار و پس از مدتی پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت این آزمون با کارنامه های سبز معرفی شدند.

پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی، در اقدامی قابل تامل سازمان تامین اجتماعی قصد دارد با اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر رضایت آنها بر جذب به صورت شرکتی نحوه بکارگیری این افراد را تغییر دهد در حالی که در زمان ثبت نام نوع استخدام پیمانی ذکر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,

یکی از شرکت کنندگان در این آزمون که فرمش سبز شده بود، در اعتراض به این قضیه گفت: من پرستار هستم و در این روزهای سخت کرونایی پای کار بوده ایم اما اکنون بعد از برگزاری آزمون و قبولی اعلام کردند که جذب به صورت شرکتی است.

,

وی با بیان اینکه بارها پیگیری کردم و کاملا در جریان هستم که این مشکل کشوری است،اظهارکرد: از نمایندگان مجلس و متولیان امر در تامین اجتماعی استان خراسان شمالی تقاضا داریم که نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشند.

,

یکی دیگر از این متقاضیان پذیرفته شده، اضافه کرد:  ماه ها وقت گذاشتم و درس خواندم که بعد از پذیرفته شدن، زندگی شغلی ام به مسیر اصلی اش برود، اما با این شرایط که الان بخواهند به صورت شرکتی جذب را داشته باشند، تمام زحمات ما بر باد می رود.

,

 

,

, , , ,

سهمیه خراسان شمالی از آزمون تامین اجتماعی 8 نفر بوده است

, سهمیه خراسان شمالی از آزمون تامین اجتماعی 8 نفر بوده است, سهمیه خراسان شمالی از آزمون تامین اجتماعی 8 نفر بوده است,

سید احمد سیدی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با این آزمون استخدامی اظهار داشت: سهم استان خراسان شمالی از این آزمون سراسری در مجموع شامل هشت نفر بوده است که 6 سهمیه آزاد و دو سهمیه 25 درصد ایثارگران بوده است.

, عصراترک ,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه طبق گفته شرکت کنندگان آزمون لحاظ شدن شرط حد نصاب 50 درصدی در آزمون کتبی بعد از اعلام برگه سبز افراد بوده است، توضیح داد: طبق تبصره بند 7 توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی، کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون کتبی ازشروط حدنصاب لازم برای پذیرش داوطلبان در آزمون کتبی است.

,

افرادی که به حد نصاب نرسیدند، شرط ادامه مراحل استخدامی را ندارند

, افرادی که به حد نصاب نرسیدند، شرط ادامه مراحل استخدامی را ندارند, افرادی که به حد نصاب نرسیدند، شرط ادامه مراحل استخدامی را ندارند,

سیدی اضافه کرد: داوطلبانی که حدنصاب را کسب نکرده اند، شرایط ادامه مراحل استخدامی را ندارند، لذا سازمان تامین اجتماعی با نظر مساعد افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، باتوجه به سهمیه اعلام شده دعوت به مصاحبه کرد.

,

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 22 نفر براساس بالاترین نمره کسب شده به عنوان سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شدند که از بین آنها هشت نفر برتر ومنتخب دعوت به کار می شوند.

,

سیدی در رابطه با اعتراض شرکت کنندگان آزمون از تغییر جذب پیمانی به جذب شرکتی بعد از تحویل مدارک اظهار داشت: براساس دستور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی ضرورت تکمیل فرم تعهد استخدامی شرکتی برداشته شده است.

,

این مقام مسئول یادآور شد: در خصوص نحوه بکارگیری پذیرفته شدگان نهایی، متعاقبا براساس تصمیم گیری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه