اخبار داغ

دو تن از ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در فضای مجازی سر خواهیم داد/ نامگذاری روز جهانی قدس؛ سیاست استکباری صهیونیسم را خنثی کرد

فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در فضای مجازی سر خواهیم داد/ نامگذاری روز جهانی قدس؛ سیاست استکباری صهیونیسم را خنثی کرد
دو تن از ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند: در شرایطی فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا که حضور فیزیکی برای ملت ها وجود ندارد؛ اما در فضای مجازی، معنوی و فرهنگی ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به صدا در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است. این روز نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول محور موضوع فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان در چنین روزی بپا می خیزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در صحیفه امام راحل آمده است که ایشان فرموده اند"من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می تواند تعیین کنندۀ سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام کنند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم".

,

حجت الاسلام و المسلمین امین رضوانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: روز جهانی قدس، یکی از یادگارهای بسیار ارزنده امام راحل است که ایشان با آن نگاه عمیقی که به مسئله جهان اسلام و به ویژه ملت مظلوم فلسطین داشتند؛ برای آنکه اجماع عمومی از سوی مسلمانان و تمامی آزادگان به منظور دفاع از سرزمین فلسطین شکل گیرد، جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.

,

فریاد خواهی از ملت فلسطین را در فضای مجازی سر خواهیم داد

, فریاد خواهی از ملت فلسطین را در فضای مجازی سر خواهیم داد, فریاد خواهی از ملت فلسطین را در فضای مجازی سر خواهیم داد,

امام جمعه شهرستان منوجان ادامه داد: از آن روز به بعد در این جمعه ملت های آزاده به پا خواستند و ندای حق طلبی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و این سرزمین مقدس سراسر جهان را فرا گرفت.

,

وی افزود: در شرایطی فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا که حضور فیزیکی برای ملت ها وجود ندارد؛ اما در فضای مجازی، معنوی و فرهنگی ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به صدا در خواهد آمد.

,

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی خاطر نشان کرد: هم اکنون شرایطی در بستر فضای مجازی از سوی جوامع اسلامی و نهادهای انقلابی محیا شده است تا فریاد حمایت از ملت و سرزمین مظلوم فلسطین را به گوش استکبار جهانی برسد.

,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مسجد الاقصی به دلیل آنکه قبله اول مسلمانان بوده است و دومین مسجد بزرگ جهان اسلام به شمار می رود، پس از مکه و مدینه نزد مسلمانان ار اهمیت بالایی برخوردار است و محترم شمرده می شود.

,

نامگذاری روز جهانی قدس؛ سیاست استکباری صهیونیسم را خنثی کرد

, نامگذاری روز جهانی قدس؛ سیاست استکباری صهیونیسم را خنثی کرد, نامگذاری روز جهانی قدس؛ سیاست استکباری صهیونیسم را خنثی کرد,

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: حضرت عیسی در نزدیکی مسجد بیت المقدس به دنیا آمد، حضرت آدم، حضرت موسی،حضرت یوسف علیه السلام و همه پیامبران بنی اسرائیل وصیت کردند که در بیت‌المقدس دفن شوند و ویژگی های زیاد دیگری برای این مکان مقدس ذکر شده است.

,

وی ادامه داد: با توجه به امتیازات زیادی که این مکان مقدس دارد و مورد احترام تمامی مسلمانان عالم است؛ لذا حضرت امام راحل فرمودند"روز قدس روز اسلام است"و رهبر عزیز انقلاب فرمودند "روز قدس، روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است".

,

حجت الاسلام و المسلمین گروهی با تأکید بر اینکه سیاست استکبار و صهیونیسم کمرنگ کردن مسئله فلسطین است، ابراز کرد: امام راحل برای آن که این توطئه را خنثی کنند، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و تمامی مسلمانان در سراسر عالم این روز را گرامی می‌دارند.

,

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا آحاد ملت ایران از طریق رسانه ملی مخاطب بیانات رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه