اخبار داغ

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی خبر داد؛

اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شب‌های قدر در خراسان جنوبی

اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شب‌های قدر در خراسان جنوبی
میری‌مقدم گفت: طی شب‌های قدر ۳۸۰ نفر در شهرهای طبس و بیرجند به بیماران نیازمند به خون، خون اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ابراهیم میری‌مقدم مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شبهای قدر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ابراهیم میری‌مقدم مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شبهای قدر خبر داد.,

وی افزود: همزمان با شبهای قدر مردم به فکر بیماران نیازمند به خون بوده و در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ۱۰۰ نفر، بیست و یکم ۱۷۱ نفر و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۰۹ نفر خون اهدا کردند.

,

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون نیز یک هزار و ۲۲۴ نفر موفق به اهدای خون به بیماران نیازمند به خون شدند.

,

میری‌مقدم خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تا آخرین شب قدر یک هزار و ۵۳ نفر و طی سه شب قدر ۳۶۵ نفر خون اهدا کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: اهدای خون طی ماه مبارک رمضان و شبهای قدر در دو پایگاه شهرهای بیرجند و طبس انجام شده است.

,

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز به خون همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: نیاز به پلاسمای بهبود یافتگان از کرونا نیز در استان وجود دارد و از افرادی که شرایط اهدای پلاسما دارند درخواست میشود بیماران نیازمند به پلاسما را فراموش نکنند.

,

انتهای پیام/۱۲۷/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه