اخبار داغ

جانشین تیپ ۱۷۷ ارتش عنوان کرد؛

رزمایش کمک‌های مومنانه ارتش در تربت حیدریه و منطقه مرزی شرق کشور

رزمایش کمک‌های مومنانه ارتش در تربت حیدریه و منطقه مرزی شرق کشور
سرهنگ داوودی کیا گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان ۶۴۰۰ وعده غذای گرم به همت نیروهای تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه در بین نیازمندان این شهر و منطقه مرزی زیرکوه قاین توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رضا داوودی کیا جانشین تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: ارتش از بدو شیوع بیماری کرونا در قالبهای مختلف امداد رسانی، ضد عفونی کردن شهر ها و رزمایشهای کمکهای مومنانه در عرصه خدمت به مردم عزیز حاضر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال نیز تاکنون 5 مرحله رزمایش کمکهای مومنانه توسط نیروهای مومن این تیپ در تربت حیدریه و محل ماموریت همکاران در منطقه مرزی زیر کوه قاین برگزار شده است که در مجموع 6400 وعده غذای گرم در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این مناطق توزیع شده است.

,

داوودی کیا خاطر نشان کرد: با توجه به حضور بخش عمده ای از نیروهای تیپ در منطقه مرزی زیرکوه علاوه بر برگزاری رزمایش کمکهای مومنانه بامشارکت در برنامه های جهادی از جمله ساخت منازل مسکونی، دلاورمردان ارتش مرحمی بر آلام مردم این منطقه بوده است.

,

به گفته سید سعید عبداله زاده رئیس کمیته امداد تربت حیدریه نیروهای جان برکف ارتش و خانواده های آنها در کنار فعالیتهای مومنانه تا کنون حمایت معنوی 110 نفر از یتیمان تربت حیدریه را عهده دار شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه