اخبار داغ

مسوول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

روز قدس محور وحدت و همبستگی جهان اسلام است

روز قدس محور وحدت و همبستگی جهان اسلام است
محمودزاده گفت: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس خط و مشی ملت‌های مسلمان را نشان دادند و این روز باید محور وحدت و همبستگی جهان اسلام باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفیه محمودزاده در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: ملت‌های مسلمان در روز قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام می‌کنند و حمایت خود را از قدس شریف، به رخ جهانیان می‌کشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: در این روز ملت‌های مسلمان جهان با وحدت نشان می‌دهند که مردم فلسطین باید خود، سرنوشت کشورشان را انتخاب کنند.

,

مسوول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: کشورهای جهان اسلام با حمایت از فلسطین، ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی را به دنیا نشان می‌دهند و اعلام می‌کنند که امت مسلمان زیربار ظلم و ستم نمی‌رود.

,

محمودزاده بیان کرد: حمایت و دفاع ما از مردم مظلوم فلسطین روحیه مقاومت و خودباوری را در این مردم تقویت می‌کند.

,

وی اظهار داشت: در روز قدس امسال، که متفاوت تر از سال‌های قبل است، باید از ظرفیت فضای مجازی بهره لازم را برده و از این طریق اعلام حمایت خود از مردم فلسطین را به دنیا نشان دهیم.

,

وی تاکید کرد: بانوان نیز باید در این روز با حضور گسترده در فضای مجازی و با فضا سازی روز قدس از زنان و کودکان مظلوم فلسطین حمایت کنند و به دنیا نشان دهند ما همچنان پشتیبان مظلومان فلسطین هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه