اخبار داغ

یک استاد دانشگاه:

روز قدس، روز وحدت بین مسلمانان جهان است

روز قدس، روز وحدت بین مسلمانان جهان است
عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه روز قدس یادگاری ارزشمند و میراثی گرانقدر از امام راحل است، گفت: وحدت آفرینی بین مسلمانان جهان از مهمترین اهداف روز جهانی قدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیر مجرد در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: روز قدس، روزی است که وجهه و اعمال غیرقانونی رژیم صهیونیستی به جهانیان شناسانده می‌شود و در واقع این روز، روزی بر ضد همه ظالمان تاریخ بشریت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,

وی ادامه داد: روز قدس در واقع روزی برای دفاع از تمام مظلومان جهان از فلسطین گرفته تا یمن و افغانستان که مردمان بی گناه آنها روزانه قتل عام می‌شوند، است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه گفت: راهپیمایی و شعار دادن تنها مساله این روز نیست و باید خود را تقویت کنیم و با قدرت بازدارندگی در مقابل ظلم ایستادگی کنیم.

,

مجرد اظهار داشت: دشمنان از وحدت مسلمانان واهمه و هراس دارند و ظالمان و استکبار هر لحظه به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند.

,

وی تاکید کرد: دست دادن و دوستی کردن با غاصبان در منطقه خیانتی نابخشودنی بوده که برای همیشه درتاریخ ثبت می‌شود.

,

این استاد دانشگاه ادامه داد: باید جوانان را هوشیار کنیم تا راه فرزندان خلفی چون شهید سلیمانی را که در این راه مجهادت و تلاش کردند را ادامه دهند و نگذاریم خون شهیدان راه دفاع از مظلوم به هدر رود.

,

مجرد بیان کرد: اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده  و در آینده نزدیک شاهد نابودی آن خواهیم بود زیرا کل وجود این رژیم جعلی است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه