اخبار داغ

امام‌جمعه ازنا مطرح کرد:

روز قدس، نماد جهانی مبارزه با ظلم و استکبار/ نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال نمایان شدن است

روز قدس، نماد جهانی مبارزه با ظلم و استکبار/ نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال نمایان شدن است
حجت‌الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه جهانی بودن روز قدس، گفت: نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال نمایان شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: روز قدس، نماد جهانی مبارزه با ظلم و استکبار است، مطابق بیانات رهبر معظم انقلاب، فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان به شمار می‌رود و در قانون اساسی نیز بر حمایت از مظلومین و مستضعفین در مقابل مستکبرین در هر نقطه از جهان، تأکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی روز قدس را یک روز ملی و دینی برای همه مسلمانان جهان دانست و افزود: روز قدس نماد استکبارستیزی، آزادگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است، در این روز مسلمانان جهان علیه ظلم و بیداد، پرچم اسلام‌خواهی را در جهان برافراشته و مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

,

امام‌جمعه ازنا با تأکید بر اینکه آرمان فلسطین قابل فراموشی نبوده و همیشگی است، عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) با تعیین روز قدس نوری را درباره فلسطین ایجاد کرد که هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین مطابق آموزه‌های اسلام است، تصریح کرد: طبق آموزه‌های دینی اگر مسلمانی ندای یاری‌خواهی مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست و تنها نامی از مسلمانی را یدک می‌کشد.

,

سپهوند گفت: بر همه ما مسلمانان واجب است امسال نیز شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی فریاد بزنیم تا دشمنان بدانند هیچ عاملی موجب نمی‌شود تا مسلمین جهان دست از حمایت فلسطین، بردارند.

,

امام‌جمعه ازنا بیان کرد: امید به آزادی قدس در آینده نزدیک هرروز بیشتر شده و نشانه‌های فروپاشی این رژیم زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده در حال نمایان شدن است و به حول و قوه الهی و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده نابودشده و وجود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه