اخبار داغ

تجمع ها ادامه دارد؛

کَریک دنا در قرق کرونا/ مراسم تشییع چندصدنفری و جولان کرونا در شهرستان دنا+تصاویر

کَریک دنا در قرق کرونا/ مراسم تشییع چندصدنفری و جولان کرونا در شهرستان دنا+تصاویر
با وجود تذکرات و محدودیت های شدید کرونایی در سراسر استان اما مشاهده می شود برگزاری مراسمات تشییع چندصدنفره کرونا دست از سر شهرستان دنا برنمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شیوع ویروس منحوس کرونا در حساس ترین و شدید ترین پیک خود قرار دارد که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی نقاط خطر جدید فراگیری آن در سایر مناطق را ایجاد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با وجود تذکرات و محدودیت های شدید کرونایی در سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد اما مشاهده می شود با برگزاری مراسمات تشییع چندصدنفره کرونا دست از سر شهرستان دنا برنمی دارد.

,

 

,

برگزاری مراسمات عزا و تشییع جنازه در شهر پاتاوه و دهستان کَریک دنا طی روزهای اخیر زنگ خطر افزایش مبتلایان به کرونا را به صدا درآورده است.

,

, ,

با وجود به صدا درآمدن آژیر قرمز کرونا در روستای کَریک دنا، اما باز هم عده ای بی توجه به هشدارها اقدام به برگزاری مراسمات تشییع و تدفین با جمعیت بالا می کنند.

,

 

,

هرچند رییس شبکه بهداشت و درمان دنا بارها تذکر داده است که عامل اصلی شیوع کرونا در این شهرستان دورهمی ها و مراسمات تشییع است و دادستان دنا نیز هشدار به برگزار کنندگان داده است ولی با وجود برگزاری این گونه مراسمات با جمعیت بالا و بدون رعایت پروتکل ها باید مجدد شاهد قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان دنا دنا باشیم.

,

, ,

 

,

فوت چندین نفر در شهرستان دنا بر اثر ابتلای به کرونای انگلیسی در روزهای اخیر گواهی بر این مدعاست.

,

می طلبد مسئولین شبکه بهداشت دنا و دستگاه نظارتی که بارها اقدام به پلمپ مراکز پرخطر و تجمعات کرده اند این باز اقدام ویزه ای در جلوگیری از تجمعات در مراسمات تشییع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه