اخبار داغ

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران:

واکسیناسیون و رعایت کامل اصول بهداشتی جلوی خیز جدید کرونا در کشور را می‌گیرد

واکسیناسیون و رعایت کامل اصول بهداشتی جلوی خیز جدید کرونا در کشور را می‌گیرد
محمدی با بیان این‌که کرونا تمام نشده است، گفت: واکسیناسیون و رعایت کامل اصول بهداشتی جلوی خیز جدید کرونا در کشور را می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با بیان این‌که تا حدودی موج چهارم کرونا در کشور مهار شده است، اظهار داشت: مسافرت‌های نوروزی در کنار دورهمی‌های تعطیلات عید موجب بروز خیز چهارم کرونا در کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: البته هنوز با مهار قطعی این کرونا در برخی از استان‌ها در این دوره فاصله داریم اما شیب بروز بیماری کاهشی شده است.

,

محمدی با بین این‌که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به شدت پایین آمده است، تأکید کرد: در برخی از استان‌ها و شهرها میزان رعایت اصول بهداشتی از قبیل زدن ماسک به زیر 30 درصد رسیده است که خود عامل اصلی افزایش بیماران است.

,

وی تصریح کرد: ویروس کرونا با جهش‌هایی که کرده نشان داده می‌تواند افراد زیادی را مبتلا کند و در این میان ساده‌انگاری مردم و عدم رعایت اصول بهداشتی عاملی شده است که هر روز بر میزان مبتلایان اضافه شود.

,

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: واکسیناسیون و رعایت کامل اصول بهداشتی جلوی خیز جدید کرونا در کشور را می‌گیرد و باید تا زمان واکسیناسیون سراسری اصول بهداشتی را در کشور رعایت کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در یک سال و نیم گذشته فشار مضاعفی بر نیروهای بهداشت و درمان کشور وارد شده است که انتظار می‌رود با روند کنونی تا واکسیناسیون سراسری این فشارها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه