اخبار داغ

جان‌باختن ۳۳۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

جان‌باختن ۳۳۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۴۴ هزار و ۵۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۷۶۷ دُز رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

,

 مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۱۰ هزار و ۱۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۳ هزار و ۹۰۶ نفر رسید.

,

 خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۵۷ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. پنج هزار و ۵۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

,

 تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه