اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مشهود بودن اثرات بسیج سازندگی در مناطق محروم استان کرمان/توزیع کمک جهیزیه برای ۱۰۰ زوج جوان نیازمند

مشهود بودن اثرات بسیج سازندگی در مناطق محروم استان کرمان/توزیع کمک جهیزیه برای ۱۰۰ زوج جوان نیازمند
سردار حسین معروفی با بیان اینکه امروز به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی توزیع کمک جهیزیه برای ۱۰۰ زوج جوان در استان کرمان را داریم گفت: این اولین مرحله توزیع کمک جهیزیه در سال ۱۴۰۰ است و این کمک‌ها مراحل دیگری هم تا پایان سال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"سردار حسین معروفی ظهر امروز پنج شنبه در آیین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه در استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، و امام شهدا افزود: ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بسیج مستضعفین است، بسیج مستضعفین در سال ۱۳۷۹ به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای تاسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی با بیان اینکه  امروز ۲۱ سال از تاسیس این نهاد ارزشمند در کشور می‌گذرد اظهار داشت:این مجموعه با حرکت‌ها و کارهای جهادی خود توانسته در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم و  خصوصا در حوادث غیر مترقبه  اقدامات بزرگی را با حضور و مشارکت مردم انجام دهد.

,

سردار معروفی ادامه داد: بسیج سازندگی در حوزه‌های متفاوتی چون محرومیت‌زدایی به وسیله و کمک گروه‌های جهادی هم در حوزه مسکن مددجویان، بهزیستی و محرومین و هم در اشتغال‌های خرد و خانگی، صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا، آب شرب و آب کشاورزی،ودر حوزه ساخت مدارس  تعمیر، ترمیم  و ساخت مساجد،در مسائل فرهنگی و کمک به نهضت سوادآموزی کارهای بزرگی را انجام داده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج سازندگی همان روش جهاد سازندگی ابتدای انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند گفت: عمده حرکت‌های ما در بسیج و سپاه و در حوزه بسیج سازندگی برای روستاها و محرومین است،سیاست کلی ما در بسیج گشتن و پیدا کردن مردم نیازمند در دورترین نقاط با حفظ کرامت آنها است.

,

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار و فعال در استان کرمان داریم افزود: این گروه‌های جهادی را در زمان‌های نیاز و خدمات‌دهی به مردم می‌بینیم.

,

سردار معروفی خاطر نشان کرد: این ساختار ماندگار عزیز توسط امام المسلمین تشکیل شده و امروز اثرات آن را در تمام کشور به ویژه استان کرمان  و مناطق محروم شاهد هستیم .

,

معروفی افزود:در هفته بسیج در حوزه کمک‌های مؤمنانه در سال گذشته نوفیق یافتیم با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن(ع) ۴۰۲ هزار بسته معیشتی را بین ۶۲ هزارخانوار نیازمند شناسایی شده توزیع کنیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت:امسال در  این ۴۵ روز گذشته نزدیک ۱۰۵ هزار  کمکم های مومنانه در قالب بسیج سازندگی  توزیع شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی توزیع کمک جهیزیه برای ۱۰۰ زوج جوان در استان کرمان را داریم ادامه داد:  این  اولین مرحله توزیع کمک جهیزیه در سال ۱۴۰۰ است و این کمک‌ها مراحل دیگری هم  تا پایان سال دارد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: جهیزیه های امروز  ۴۴۰ قلم کالا برای صد زوج جوان به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان که  شامل( یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی) است با حفظ کرامت و توزیع شبانه در اختیار این خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد  این آخرین مرحله کمک های ما نیست ،ما در سال گذشته نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ جهیزیه با کمک کمیته امداد بین زوج‌های جوان توزیع کردیم.

,

سردار معروفی در پایان  خاطر نشان کرد: مردم سبد انفاق خود را جدی بگیرند که انفاق یکی از ویژگی های ما مسلمین است و مصداق این مثال که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود است که  باعث می شود بتوانیم دل زوج های جوان  و خانواده های نیازمندان بیشتری را شاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه