اخبار داغ

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مردم ایران اسلامی باید منادی و پرچم‌دار دفاع از فلسطین باشند /هیچ‌گونه تجمعی در روز قدس برپا نمی‌شود

مردم ایران اسلامی باید منادی و پرچم‌دار دفاع از فلسطین باشند /هیچ‌گونه تجمعی در روز قدس برپا نمی‌شود
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی روز قدس برپا نمی‌شود ، گفت:مردم ایران اسلامی باید منادی و پرچم‌دار دفاع از فلسطین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، مراسم اهتزاز پرچم کشور فلسطین همزمان با روز جهانی قدس با حضور قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

در این مراسمنصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه ملت‌های مسلمان است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باید منادی و پرچم‌دار دفاع از فلسطین باشند و در عمل به وظیفه اعتقادی و دینی خود عمل کنند.

,

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس فراهم شد ولی با موج اخیر بیماری کرونا در کشور جمع‌بندی این شد که کار میدانی برای روز قدس انجام نشود.

,

لطفی با اشاره به اینکه طبق تصمیم گرفته شده هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی برای روز قدس برپا نمی‌شود، گفت:  فلسطینی‌ها بدانند ملت ایران همواره پشتیبان آن‌ها هستند و دلگرم باشند.

,

وی تصریح کرد: برگزاری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف و نقش زنان در قدس و همچنین ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و شعار سراسری آزادی قدس نزدیک است ازجمله برنامه‌های مورد توجهی است که انجام‌شده است.

,

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز ما که مسئولین بهداشت با آن روبرو هستند موضوع عادی انگاری کرونا است ، گفت:  براین اساس مراسم روز قدس به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و در این زمینه از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید بهره ببریم.

,

در پایان این مراسم پرچم بزرگی از کشور فلسطین در میدان امام خمینی (ره) شهر قم نصب و پرچم اسرائیل و آمریکا نیز به آتش کشیده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه