اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

اهتزاز پرچم فلسطین درواقع دفاع از مردم مظلوم این کشور است

اهتزاز پرچم فلسطین درواقع دفاع از مردم مظلوم این کشور است
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه مردم قم با برگزاری این برنامه اعلام کردند که در رکاب ولایت هستند، گفت:اهتزاز پرچم فلسطین درواقع دفاع از مردم مظلوم این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  مراسم اهتزاز پرچم کشور فلسطین همزمان با روز جهانی قدس با حضور قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , قم فردا, ،,

در انتهای این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: تمام مراسم‌هایی که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود یک مراسم واقعی بوده و نمادین نیست.

,

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در وضعیت کنونی شرایط طوری است که به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه‌ها به این صورت و به‌صورت محدود برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مراسم اهتزاز پرچم فلسطین درواقع دفاع از مردم مظلوم این کشور است عنوان کرد: با اجرای این برنامه به نمایندگی از مردم قم اعلام کردیم که وظیفه شرعی خود را انجام داده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد:مردم قم با برگزاری این برنامه اعلام کردند که در رکاب ولایت هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه