اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی بسیار شکننده است/ نقش برجسته سردار سلیمانی در نزدیکی جریان‌های مقاومت غیرقابل انکار است

اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی بسیار شکننده است/ نقش برجسته سردار سلیمانی در نزدیکی جریان‌های مقاومت غیرقابل انکار است
سید رضا صدرالحسینی گفت: نقش برجسته سردار حاج قاسم سلیمانی در نزدیکی جریان‌های مقاومت منطقه از فلسطین گرفته تا عراق، سوریه و یمن غیرقابل انکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: تلاش نظام سلطه و در رأس آن آمریکا این است که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده و آرمان فلسطین از صدر مسائل جهان خارج شود اما ابتکار روز قدس و فریادهای ضدصهیونیستی امت اسلامی در این روز، خواب استکبار و اسرائیل را پریشان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: سران رژیم کودک‌کش اسرائیل به دنبال این هستند تا بحران‌های داخلی خود را به خارج از رژیم صهیونیستی منتقل کنند و در واقع می‌خواهند با افزایش تنش و ناامنی در منطقه، مسائل داخلی خود را  کتمان کنند.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره حمایت تمام عیار آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آمریکا دشمن اصلی و شیطان بزرگ است و رژیم صهیونیستی هم یکی از دنباله‌روهای سیاست‌های پلید آمریکا در منطقه به شمار می‌رود.

,

صدرالحسینی با بیان اینکه شرایط حاکم بر رژیم صهیونیستی به مراتب شکننده‌تر از آن چیزی است که در رسانه‌های این رژیم انعکاس می‌یابد، عنوان کرد: امروز اوضاع داخلی رژیم کودک‌کش اسرائیل بسیار شکننده است، چنانکه شاهد اختلاف شدید بین گروه‌های تندرو مذهبی، سیاسی و احزاب مختلف این کشور با دولت هستیم، موضوعی که در هفتاد سال گذشته به ندرت شاهد آن به این حجم بوده‌ایم.

,

وی تأکید کرد: اصابت موشک به نزدیکی تأسیسات هسته‌ای اسرائیل در دیمونا نوعی توازن قوا بین دو طرف باید دانست و با این رخداد صهیونیست‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند با خیالت راحت هر کاری خواستند انجام دهند.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: اصابت موشک به نزدیکی دیمونا، همچنین ناکارآمدی سامانه ضد موشکی گنبدآهنین را نمایان کرد و برای برخی کشورهای منطقه که به خیال خودشان امنیت‌شان را به رژیم صهیونیستی گره زده‌اند هشداری جدی بود.

,

صدرالحسینی همچنین به نقش بی‌بدیل سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: نقش برجسته سردار حاج قاسم سلیمانی در نزدیکی جریان‌های مقاومت منطقه از فلسطین گرفته تا عراق، سوریه و یمن غیرقابل انکار است.

,

وی با بیان اینکه حاج قاسم برای نجات مردم با هر آیین و نژادی تلاش می‌کرد اضافه کرد: همین رویکرد سردار سلیمانی موجب شده بود تا جتی دشمنان او هم او را به عنوان قهرمان واقعی مبارزه با تروریسم بشناسند.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: انجام رایزنی و تلاش برای نزدیکی جریان‌ها و گروه‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی با حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن از اقدامات اصلی سپهبد سلیمانی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه