اخبار داغ

کادر فنی قطعا بهترین و شایسته ترین فرد را راهی این رقابت ها خواهند کرد

بنی نصرت: کشتی ایران کار راحتی را در المپیک پیش رو ندارد/ یزدانی شانس کسب مدال است

بنی نصرت: کشتی ایران کار راحتی را در المپیک پیش رو ندارد/ یزدانی شانس کسب مدال است
پهلوان و قهرمان آذربایجانی و دوست داشتنی کشتی گفت: المپیک بزرگترین آوردگاه رقابت های ورزشی در جهان است و قطعا کشتی ایران نیز در این میدان مهم کار راحتی را پیش رو ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب بنی نصرت پهلوان و قهرمان آذربایجانی و دوست داشتنی کشتی کشور و زاده شهر تبریز عزیز، دیار مردم غیور و حماسه ساز ایران، که مدال های طلای آسیا، نقره بازی های آسیایی کشتی آزاد را در کارنامه ی ورزش خود دارد، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: نتایج ورزشی یک کشور در المپیک ها سنجیده می شود و نگاه ورزش ما در المپیک ها به کشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دارنده دو بازوبند پهلوانی کشتی کشور ادامه داد: فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم های ملی قطعا نهایت تلاش خود را برای آماده سازی تیم های ملی کشتی می کنند اما با توجه به وضعیت کنونی کشتی در ایران، کارمان در المپیک سخت است.
,
 
,
نفر پنجم المپیک 1992 بارسلون گفت: در میان نفرات اعزامی به المپیک حسن یزدانی شانس کسب مدال را دارد چراکه قبلا به این مهم دست یافته و سایر کشتی گیران نیز از این شانس برخوردار هستند که بتوانند برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: به نظر من فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی به منافع ملی نگاه می کنند و تمام هدفشان کسب افتخار در میدان بزرگ المپیک است و قطعا بهترین و شایسته ترین فرد را راهی این رقابت ها خواهند کرد.   
,
 
,
بنی نصرت در مورد کاندیداتوریش در شورای شهر تبریز گفت: بعنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ آذربایجان عزیز که ملت غیور و با صلابتی را در میان خود جای داده، خود را مدیون مردم خود می دانم و احساس می کنم که باید به آن ها ادای دین کنم.
,
 
,
وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر رفاهی و امکاناتی در شرایط خوبی هستم و قصد از حضور در شورای شرح انتفاع شخصی نیست و احساسم این است که می توانم کمکی به مردم عزیزم که در طول سالیان گذشته به من همواره لطف داشته اند، بکنم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه