اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اسرائیل به دنبال بر هم زدن معادلات کشورهای اسلامی/ دوران بزن و در رو تمام شده است

اسرائیل به دنبال بر هم زدن معادلات کشورهای اسلامی/ دوران بزن و در رو تمام شده است
فداحسین مالکی گفت: انسجام کشورهای اسلامی در مقابل زیاده خواهی های اسرائیل می تواند تاثیرگذار باشد؛‌آن هم در شرایطی که این رژیم به دنبال بر هم زدن معادلات کشورهای اسلامی و ایجاد شکاف در جهان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: گرامیداشت روز جهانی قدر در امسال از شرایط ویژه و اهمیت خاصی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تحولاتی که در جهان اسلام صورت گرفته است حتما مسلمانان جهان اسلام باید به این روز توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شیطنت های اسرائیلی ها علیه فلسطینی ها بارها و بارها دیده شده است و آن ها به دنبال شکاف در جهان اسلام هستند.

مالکی گفت: به همین دلیل امسال باید گرامیداشت روز جهانی قدس به هرطریقی انجام شود، به رغم اینکه در شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم اما باید مراسم روز جهانی قدس به هر شیوه ای از جمله حضور در فضای مجازی توسط مسلمانان گرامی داشته شود.

دوران بزن و در رو برای اسرائیل تمام شده است

وی عنوان کرد: در گذشته اسرائیلی ها هر کاری می خواستند انجام می دادند و به عبارتی بزن و در رو داشتند که الان به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده و شرایط تغییر کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای اسرائیلی ها حلقه تنگ تر شده است و آن ها باید خود را در مقابل انسجام یک میلیارد و چهارصد میلیون مسلمان ببینند.

مالکی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران هم با توجه به شرایط داخلی کشور لازم است امسال انسجام ملت در مراسم گرامیداشت روز قدس همچون گذشته وجود داشته باشد، به رغم اینکه می دانیم مردم ناراحت هستند و تورم و گرانی هم وجود دارد.

وی اظهار کرد: اما با این وجود مردم از گذشته تاکنون در کنار نظام و انقلاب حضور داشتند و در مقابل زیاده خواهی های اسرائیلی ها ایستادگی کردند، زیرا آن ها همواره به دنبال این بودند که در داخل کشورمان هم شیطنت هایی داشته باشند.

گرامیداشت باشکوه روز قدس به امنیت ملی کشور کمک می کند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس اهمیت حضور در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس بسیار زیاد است و این حضور می تواند به امنیت ملی کشور نیز کمک شایانی کند.

مالکی بیان کرد: حامیان اسرائیلی ها در منطقه آمریکایی ها هستند و خود آن ها هم از ناحیه صهیونیسم ضربه های سنگینی خورده اند، بنابراین طناب پوسیده اسرائیل نمی تواند سبب نجات حامیان اسرائیل باشد، چه آن هایی که در کشورهای همسایه و منطقه حضور دارند و چه حامیانی که در سراسر دنیا این رژیم منحوس را حمایت می کنند.

وی اضافه کرد: انسجام کشورهای اسلامی در مقابل زیاده خواهی های اسرائیل می تواند تاثیرگذار باشد، آن هم در شرایطی که این رژیم به دنبال بر هم زدن معادلات کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
, دوران بزن و در رو برای اسرائیل تمام شده است, دوران بزن و در رو برای اسرائیل تمام شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, گرامیداشت باشکوه روز قدس به امنیت ملی کشور کمک می کند, گرامیداشت باشکوه روز قدس به امنیت ملی کشور کمک می کند,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه