اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

تغییر موازنه نظامی به نفع کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی/ سردار سلیمانی یک نیروی بین المللی در ضدیت با اسرائیل به وجود آورد

تغییر موازنه نظامی به نفع کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی/ سردار سلیمانی یک نیروی بین المللی در ضدیت با اسرائیل به وجود آورد
کارشناس مسائل بین الملل گفت: سردار سلیمانی توانست با ایجاد زمینه هایی برای مقابله با تهدیدات خارجی در منطقه غرب آسیا، سپاه قدس را به اصلی ترین عامل تعیین کننده در تغییر معادلات منطقه تبدیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: بنا به دیدگاه های کارشناسان سیاسی و نظامی امروز وضعیت رژیم صهیونیستی نسبت به همه دهه های گذشته، بسیار بدتر است به دلیل اینکه این رژیم در چندین پروژه سیاسی نظامی که برای تضعیف کشورهای اسلامی و تقویت خودش انجام داده بود، شکست خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,  ,
 
,
وی افزود: از همه مهم تر شکست داعش بود که پروژه بسیار پیچیده ای بود که رژیم صهیونیستی می خواست با جلب حمایت غربی ها و برخی کشورهای منطقه این پروژه را برای تضعیف کشورهای همسایه فلسطین اشغالی به کار بگیرد اما شکست خورد.
,
 
,
کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت: همچنین دیگر اقداماتی که رژیم صهیونیستی برای تضعیف کشورهای اسلامی طراحی کرده بود یکی پس از دیگری شکست خورد.
,
 
,
قنادباشی خاطرنشان کرد: هم زمان با این شکست های اسرائیل، کشورهای همسایه او و جبهه مقاومت از نظر نظامی توانمندتر شدند و توانستند قدرت شکست ناپذیری را در منطقه به وجود بیاروند و تهدیدات صهیونیست ها را خنثی کنند.
,
 
,
وی اضافه کرد: لذا اسرائیل از نظر منطقه ای و در قبال محور مقاومت در یک موقعیت ضعیف قرار گرفته است و موازنه نظامی امروز به نفع کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی تقویت شده است.
,
 
,
کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: افزون بر این، صهیونیست ها در داخل نیز دچار مشکلات جدی هستند و اختلافات شان بسیار گسترش پیدا کرده است به طوری که طی یک سال، چهار بار انتخابات برگزار شده است و هنوز هم نتانیاهو نخست وزیر این رژیم موفق به تشکیل کابینه نشده است.
,
 
,
قنادباشی با اشاره به نقش کم نظیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تقویت آرمان قلسطین تأکید کرد: سردار سلیمانی توانست با ایجاد زمینه هایی برای مقابله با تهدیدات خارجی در منطقه غرب آسیا، سپاه قدس را به اصلی ترین عامل تعیین کننده در تغییر معادلات منطقه تبدیل کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با جلب مشارکت مردم لبنان، سوریه و مردم عراق و همچنین جلب مشارکت مردم مسلمان کشورهایی مانند افغانستان یک نیروی بین المللی را در ضدیت با رژیم صهیونیستی به وجود آورد و زمینه های اجرای دژ بزرگ دفاع دسته جمعی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه