اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت کردستان:

امام راحل (ره) فلسطین را به صدر اولویت جهان اسلامی بازگرداند

امام راحل (ره) فلسطین را به صدر اولویت جهان اسلامی بازگرداند
ماموستا امین راستی با بیان اینکه روز قدس روز جهان اسلام است گفت: امام راحل در راستای پشتیبانی از مردم محروم و ستمدیده فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و با این کار فلسطین را به صدر اولویت جهان اسلامی بازگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: روز قدس، حمایت از مردم فلسطین است و ما در این روز به برادران خود در فلسطین اعلام می‌کنیم  که ما حامی شما هستیم و از شما حمایت می کنیم و هیچ گاه شما را تنها نمی‌گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی روز جهانی قدس را روز افتخار جهان اسلام دانست و افزود: تمامی حرکت های انقلابی و بیداری جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران و روز جهانی قدس نشات گرفته است.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود تلاش کنند، افزود: بدون شک جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی است و در سایه این وحدت است که می توان با دشمنان مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

,

وی گفت: آل سعود خائنان به جهان اسلام و مسلمانان هستند و از اینکه حرمین شریفین به دست این خائنان است متاسفیم چرا که این‌ها در مسئله فلسطین به جهان اسلام خیانت کردند اما باید بدانند که روزی حکومت تمام جهان به دست صالحان خواهد افتاد و این‌ها شرمنده مسلمانان جهان خواهند بود.

,

این عالم اهل سنت، تاکید کرد: به طور قطع روزی اسرائیل از بین خواهد رفت و این جنایت‌هایی که بر ملت سرفراز فلسطین تجمیل کرده اند با نابودی اسرائیل به پایان می رسد.

,

وی گفت: امام راحل (ره) در راستای پشتیبانی از مردم محروم و ستمدیده فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و با این کار فلسطین را به صدر اولویت جهان اسلامی بازگرداند.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه اعلام می‌کنیم که تابع شریعت رسول خدا، دین اسلام و قرآن هستیم ، افزود: امروز اسلام تنها دینی که بتواند بشریت را از زیر ظلم و ستم استکبار جهانی و فرعون های زمان نجات دهد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه