اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد:

مبارزه با غده سرطانی اسرائیل وظیفه مسلمان است/ نقش غیرقابل انکار شهیدسلیمانی در دفاع از آرمان‌های انقلاب

مبارزه با غده سرطانی اسرائیل وظیفه مسلمان است/ نقش غیرقابل انکار شهیدسلیمانی در دفاع از آرمان‌های انقلاب
سفید گفت: امام راحل(ه) مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را در وجود ایرانیان نهادینه کردند و مبارزه با این غده سرطانی را وظیفه هر مسلمانی می‌دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با گرامیداشت روز قدس گفت: از جمله مواردی که اوایل انقلاب توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مطرح شد حمایت از مردم فلسطین بود و ایشان روز قدس را به عنوان روز اسلام، حمایت از مستضعفان و مبارزه با همه مستکبران مطرح کردند که سمبل و نمونه آن مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: البته امام راحل(ه) قبل از انقلاب علاوه بر مبارزه و مخالفت با نظام شاهنشاهی، بحث مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نیز مطرح کرده بودند و این را در وجود فرد فرد ایرانیان و مسلمانان نهادینه کردند و مبارزه با رژیم صهیونیستی و اسرائیل به عنوان غده سرطانی را وظیفه هر مسلمانی می‌دانستند.

,

رئیس شورای شهر یزد عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس هر ساله برگزار می‌شد و مردم ایران و حتی مسلمانان سراسر جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کردند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و این بیماری جهانی، امکان برگزار راهپیمایی روز قدس در کشور ما وجود ندارد و مسلماً امسال مردم روزه‌دار ایران در دعاها و شب‌زنده‌داری‌های خود یکی از خواسته‌هایشان سربلندی اسلام، آزادی فلسطین، نابودی اسرائیل و کسانی که با اسلام سر جنگ دارند است.

,

سفید افزود: زمانی از طرف جمهوری اسلامی طرح همه‌پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی چه آنها که در فلسطین ساکن هستند و چه آوارگان فلسطینی و کسانی مجبور به هجرت اجباری به کشورهای دیگر شده بودند را مطرح کرد، این طرح یک طرح دموکراتیک و راه‌کار سیاسی برای مسئله فلسطین بود اما توسط جنایتکاران و غاصبان استقبال نشد و به تجاوز خود ادامه دادند.

,

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران با هیچ‌کدام از مذاهب و یهودیت و مسیحیت و ... سر جنگ ندارد همان‌گونه که هم اکنون نیز در کنار هم در ایران زندگی می‌کنیم و از این جهت مبارزه با اسرائیل، مبارزه با یهودیت نیست بلکه مبارزه با رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس است که به کشورهای اسلامی تجاوز کرده و آن را مقر خود قرار داده و در آن حکومت ایجاد کرده است، ما همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از سرزمین، دین و ناموس خود در برابر تجاوز دشمن دفاع کردیم مبارزه با اسرائیل و دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را از آرمان‌های خود می‌دانیم و از آن کوتاه نمی‌آییم.

,

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به نقش برجسته و غیرقابل انکار شهید سردار سلیمانی در منطقه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: هیچ کس در نظام جمهوری اسلامی، در نقش و توان تأثیرگذار سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و مسلمانان و جانفشانی‌های ایشان در این راه تردیدی ندارد و ملت ایران همیشه به این سردار بزرگوار عشق می‌ورزند و این بحث بین میدان و دیپلماسی از مسائل حاشیه‌ای بود که مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه