اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان صمت نظارت بیشتری بر تولید و توزیع داشته باشند/تولید سیمان استان جوابگوی نیاز است اما نه در شرایط خاص

مسئولان صمت نظارت بیشتری بر تولید و توزیع داشته باشند/تولید سیمان استان جوابگوی نیاز است اما نه در شرایط خاص
صالحی گفت: اگر بررسی شود که وضعیت سیمان در استان مناسب نیست از خروج سیمان جلوگیری خواهد شد زیرا باید در درجه اول نیاز استان باید تامین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس این روزها بازار سیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مشکلاتی بوده که سبب نارضایتی مردم شده است، از طرفی وقوع زلزله 5.6 ریشتری 29 بهمن شهرستان دنا و تخریب 5 هزار واحد مسکن  نیاز به سیمان را بیشتر از گذشته کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نیاز شهروندان به سیمان در استان و همچنین برخی شنیده ها از کمبود آن سبب برخی گلایه ها شده است که این مشکلات باید با حضور مسئولان نظارتی از قبیل تعزیرات و دیگر ارگان ها مورد بررسی قرار گیرد.

,

مدیر کل تعزیرات استان در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص کنترل مشکلات بازار سیمان گفت: جرایم بسیار بالا با اشد مجازات برای محموله های مختلفی از محصول سیمان که بعد از ممنوعیت خروج آن توقیف شده بود، در نظرگرفته شد.

, صبح زاگرس,

صالحی با بیان اینکه در هفته های گذشته خودروهایی که حامل محموله های سیمان بودند و قصد خروج از استان داشته توقیف شدند، ادامه داد: هرگونه تخلف در بازار سیمان با شدیدترین برخوردها همراه خواهد شد به گونه ای که جریمه ها و برخوردها جنبه بازدارنده داشته باشد.

,

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه مسئولان صمت استان باید در حوزه سیمان نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: با توجه به قیمت بالای سیمان در استان های همجوار از نیروی انتظامی تقاضا شد از خروج محموله های سیمان بدون مجوز جلوگیری شود و توقیف به عمل آید.

,

وی با بیان اینکه مستقیما توسط کارخانه مارگون سهمیه برای استان فارس درنظر گرفته شده است از طرفی برخی موافق این سهمیه و برخی دیگر مخالف سهمیه برای استان فارس بودند، گفت: اگر بررسی شود که وضعیت سیمان در استان مناسب نیست از خروج سیمان جلوگیری خواهد شد زیرا  باید نیاز استان در در جه اول تامین شود.

,

این مقام مسئول در ادامه گفت: باتوجه به  میزان تولید سیمان در استان، این مقدار می تواند نیاز استان را تامین کند اما اگر شرایط خاصی رخ دهد تولید سیمان در استان جوابگوی مصرف کنندگان نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه