اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خبر داد؛

برگزاری یادواره شهرستانی شهدای خانطومان در نکا

برگزاری یادواره شهرستانی شهدای خانطومان در نکا
مجیدرضا شعبانی از برگزاری یادواره شهدای خاطومان در شهرستان نکا خبر داد و گفت: مراسم شهید یکی از بهترین عرصه‌ها برای افزایش بصیرت و روشنگری برای مردم است و این برنامه‌ها هرگز تمام‌شدنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای خانطومان و مدافعان حرم شهرستان، گفت: در ایام خلق حماسه خانطومان و شهادت فرماندهان و مدافعان حرم لشکر ۲۵ کربلا مازندران در سوریه قرار داریم که نتیجه نگاه دیپلماسی‌محور این بود که ۱۳ تن از مدافعان حرم، بزرگ مردان و میدان‌داران عزیزمان به شهادت رسیدند.

وی با بیان این که مراسم شهید هیچ وقت پایان نمی‌رسد، خاطرنشان  کرد: مراسم یادواره شهدای خانطومان در استان مازندران برگزار می‌شود و مراسم شهرستان نکا آخرین مراسم این هفته شهدا است که در روز جمعه واقع در مصلی امام خمینی(ع) برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به شرایط کرونایی و برگزاری مراسمات در این شرایط اضافه کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم یادواره سردار شهید طوسی در تاریخ ۱۸ فروردین برگزار شد و دو هشتگ سردار شهید طوسی و افتخار ابدی به پرتکرارترین هشتگ در شبکه‌های اجتماعی شد.

این مسئول گفت: این برنامه‌ها، جلسات روشنگری و بصیرتی است چراکه ما باید بدانیم، آگاه باشیم و مردم را آگاه کنیم که دشمن از چه ترفندهایی استفاده می‌کند که ما پای صندوق‌های رأی نرویم و شهدا بهترین معیار بصیرت در زمانه خود هستند.

شعبانی اضافه کرد: هشتگ‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی دو ماه است که پر تکرار شده و هنوز از صفحه‌های اجتماعی نرفته است یعنی همه در حال کمک کردن هستند که مردم پای صندوق‌های رأی نروند همانطور که برای انتخابات شوراهای محل تلاش کردند که البته به همت بچه‌های بسیجی این اتفاق برای آن‌ها میسر نشد و حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌ها داشتیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که اگر من را هم قبول ندارید برای ایران رأی دهید، انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین عرصه‌های بیداری و بصیرتی ملت ایران برشمرد و اذعان کرد:همه باید پای صندوق بیایند و برای آینده ایران رأی دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه