اخبار داغ

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی صهیونیست غاصب و انزوای این رژیم جعلی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، دکتر سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه و در برنامه زنده تلویزیونی ویژه گرامیداشت روز جهانی قدس از شبکه استانی ایلام افزود: یک زمانی مردم فلسطین وسیله ای بجز سنگ برای مبارزه با متجاوزان صهیونیستی نداشتند اما امروز با حمایت ملتهای آزادی خواه به ویژه جمهوری اسلامی ایران و خط و مشی شخصیت هایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت و قوت تمام در برابر صهیونیست غاصب مقاومت کرده و آنها را زمین گیر کرده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بعنوان نماد و پرچمدار مبارزه با استکبار و صهیونیست غاصب خون تازه ای در رگ های مردم مبارز و ستمدیده فلسطین ایجاد کرده و ملتهای مبارز باید بدانند که با سازش و کوتاه آمدن در برابر مستکبران چیزی عادیشان نمی شود و راه پیروزی فقط در مبارزه و ایستادگی است. 

,

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد که موضوع فلسطین فراموش نشود افزود: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل بعنوان منادی وحدت و استکبار ستیزی  عامل اصلی زنده نگه داشته شدن مسئله حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف بوده و نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بعنوان روزجهانی قدس از سوی امام راحل حرکتی حکیمانه و ماندگار است. 

,

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی مردم ایران را پیشگام عرصه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل عنوان کرد و افزود : برخی افراد با نگاه غرب گرایانه در صدد ایجاد شائبه کوتاه آمدن در راستای حمایت و دفاع از فلسطین هستند و آن را عامل حل مشکلات می دانند اما باید تجربه نشان داده که چنین نیست . 

,

وی ترور دانشمندان هسته ای و دیگر فعالیت های مخرب را از نمونه اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی بر ضد ملت ایران و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مبارزه و مقابله با اسراییل جنایتکار وظیفه ملی و شرعی ماست. 

,

حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در راستای برگزاری تجمع و راهپیمایی روز جهانی قدس به مانند سالهای گذشته خاطرنشان کرد: علیرغم این موضوع اما نباید موضوع فلسطین و روز جهانی قدس کمرنگ و به فراموشی سپرده شود.  

,

حسینی تصریح کرد: با اجرا و تهیه برنامه های رسانه ای و تولید محتوای های متناسب با این مناسبت در فضای مجازی و همچنین روشنگری سخنوران ، بزرگان ، ائمه جمعه و دیگر صاحبنظران و متولیان امر در جهت زنده نگه داشتن اهمیت و تبیین جایگاه این روز بزرگ و تاریخی تلاش کرد .   

,

وی در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از نمادهای اقتدار  کشور بوده برگزاری باشکوه این رویداد حساسا و سرنوشت ساز باید مورد توجه مردم قرار داشته باشد. 

,

وی افزود: بیش از 42 سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی سپری شده و بی تردید مردم با آگاهی و بینش عمیق خود به خوبی می توانند در انتخاب فرد اصلح و کسی که به دنبال خدمت صادقانه  بای بهبود شرایط کشور باشد نقش آفرین باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه