اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

فلسطین به مسئله مهم همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

فلسطین به مسئله مهم همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
حجت الاسلام شاهرخی گفت: فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید احمدرضا شاهرخی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسأله قدس شریف است. روزی که حمایت از قدس شریف و همبستگی مؤمنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیانش را برهم می‌زند و تلاش سازش کاران برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین را بی‌ثمر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسأله شیوع جهانی ویروس کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

,

نماینده ولی فقیه رد لرستان تصریح کرد: امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه و در محور مقاومت می‌بینیم که ابرقدرت‌های جهان و دنباله‌رو‌های منطقه‌ای آن‌ها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور، یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می‌دانند که با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم کودک کش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

,

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: مردم انقلابی ایران و آزادگان سراسر جهان بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند تا تکلیف اسلامی و انسانی خود را در مقابل قدرت‌های استکبار در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به انجام رسانند.

,

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار استان لرستان در کنار سایر اقشار ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی ضمن اعلام بیعت با آرمان‌های امام راحل که فرمودند «قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اطاعت از فرامین و توصیه‌های معظم له که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال ایراد خواهند فرمود سهم خود را در این روز سرنوشت ساز ادا کرده و متناسب با فرامین معظم له تنفر خود را از نظام سلطه و اشغالگری و دفاع از قدس شریف به جا می‌آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه