اخبار داغ

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

اتحاد مسلمانان در دفاع از قدس توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند

اتحاد مسلمانان در دفاع از قدس توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند
پرویز اوسطی نماینده شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس بسیاری از توطئه های دشمنان در برابر ملت های مسلمان را نقش برآب می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویر اوسطی نماینده شهرستانه قروه ودهگلان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با  اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز از سوی امام راحل(ره) به عنوان روز جهانی قدس در راستای حمایت از پشتیبانی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای اختلاف افکنی در صفوف مسلمانان افزود: به برکت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس بسیاری از توطئه های دشمنان در برابر ملت های مسلمان نقش برآب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال روز جهانی قدس، یادآور تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و اراده امت اسلام علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند.

,

اوسطی گفت: امسال نیز به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا راهپیمایی به مانند گذشته برگزار نخواهد شد، اما همچنان مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی و مسلمانان جهان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های جهان اسلام برمی‌شمارند و تا پیروزی نهایی و رهایی قدس از دست رژیم جعلی و صهیونیستی، در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

,

نماینده قروه و دهگلان با بیان اینکه بیداری جهان اسلام از برکات و ثمرات روز جهانی قدس است از عموم مردم مومن و ولایتمدار خواست همه ما باید فرمایشات معظم‌له را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

,

اوسطی گفت: جهان استکبار با دسیسه چینی عزم خود را برای اسرائیلی کردن قدس جزم کرده و حمایت و اتحاد مسلمانان تنها گزینه برای شکست ایادیان استکبار در اسرائیلی کردن قدس شریف بوده که نهادینه کردن فرهنگ حمایت از مظلومان فلسطین از سوی مسلمانان به واسطه روز جهانی قدس پشتوانه ای مهم برای مقاومت فلسطین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه