اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

آرمان و آزای قدس برخواسته از اعتقادات و باورهای امت اسلام است

آرمان و آزای قدس برخواسته از اعتقادات و باورهای امت اسلام است
نوری گفت: ارج نهادن به آرمان ها و آزادی قدس برخواسته از اعتقادات و باورهای امت اسلام بوده که سرانجام آن شکست اهداف صهیونیست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص اهمیت روز قدس و گرامی داشت این روز گفت: در روز قدس امت مسلمان به صورت یکپارچه به یاد مردم مظلوم فلسطین برای آزادی آنها تلاش می کنند و اگر این اتحاد و وحدت ادامه داشته باشد شاهد شسکت و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی به نقش امت مسلمان برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی در خصوص قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: امروز مسئه قدس سبب می شود تا جنایت های رژیم اشغال گر صهیونسیتی به فراموشی سپرده نشود و مردم مظلوم فلسطین در روز قدس نسبت به حمایت های ملت های آزاده و مسلمان جهان آگاه باشند.

,
,

نوری با توضیح اینکه حمایت از آرمان های قدس سبب انگیزه و روحیه مضاعف قدس نشینان برای مبارزه با توطئه های رژیم صهیونسیتی می شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا حضور میدانی برای اعلام حمایت  و گرامی داشت روز قدس وجود نداشت اما ارج نهادن به آرمان ها و آزادی قدس برخواسته از اعتقادات و باورهای امت اسلام بوده که از طریق فضای مجازی، رسانه ها دنبال می شود و این حضور نشان دهنده تنها نبودن ملت فلسطین برای مبارزه با اهداف رژیم صهیونیستی و شکست این اهداف است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: کشورهای  مرتجع منطقه به مرور زمان درصدد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند اما روز قدس سبب می شود که توطئه این کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خنثی شود.

,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه