اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

روز جهانی قدس، روز "مرگ بر اسرائیل"/ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روز جهانی قدس، روز "مرگ بر اسرائیل"/ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است
عیسی زاده با بیان اینکه به حول قوه الهی نابودی اسرائیل یک وعده صادق بوده و محقق خواهد شد، تصریح کرد: پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب وعده حقی بوده که شمارش معکوس آن آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین و روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس، یادگار گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) بوده و همیشه زنده خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آیات و روایات اسلامی دفاع از مظلوم در برابر ظالم یک تکلیف است، افزود: خداوند تبارک و تعالی نیز وعده یاری مظلومان را داده است.

,

وی گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی، دفاع از مظلوم وظیفه هر انسانی است و ما نیز وظیفه داریم در مقابل ظالمان از مظلومان دفاع کنیم.

,

عیسی زاده با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز “مرگ بر اسرائیل” است، تصریح کرد: امروز گفتمان مقاومت، جهان شمول شده و زمزمه پایان اسرائیل و رژیم صهیونیستی امروز به گوش می رسد .

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیک می شود، افزود: امروز سربازان و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی از هراس موشک های جبهه مقاومت، حماس و حزب الله خواب راحت ندارند.

,

وی با بیان اینکه تعیین سرنوشت فلسطین، حق مردم آن سرزمین است، گفت: خود مردم فلسطین باید سرنوشت خود را تعیین کنند نه یهودی های مهاجر.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به حول قوه الهی نابودی اسرائیل یک وعده صادق بوده و محقق خواهد شد، تصریح کرد: پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب وعده حقی است که محقق خواهد شد.

,

وی ادامه داد: به زودی با آزادی سرزمین های اشغالی و فلسطین، اسرائیل از روی کره خاکی محو و نابود خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه