اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس تجلی وحدت مسلمانان جهان در مقابل ظلم است / رژیم صهیونیستی از روز قدس وحشت دارد

روز قدس تجلی وحدت مسلمانان جهان در مقابل ظلم است / رژیم صهیونیستی از روز قدس وحشت دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری گفت:روز قدس تجلی وحدت مسلمانان جهان در مقابل ظلم و نماد ظلم که همان رژیم صهیونیستی جنایتکار و غاصب هست تحقق پیدا می‌کند و مردم دنیا شکوهی از سوی مسلمانان جهان را نظاره می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با اروم نیوز ، اظهار کرد: روز جهانی قدس از ابتکارات امام راحل است و  اهمیت روز جهانی قدس هم به این برمی گردد که یک نوع وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان در این روز تجلی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی افزود: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان جهان در مقابل ظلم و نماد ظلم که همان اسرائیل جنایتکار و غاصب هست تحقق پیدا می کند و شکوهی از سوی مسلمانان جهان را مردم دنیا نظاره می کنند که چگونه این ها یکپارچه و متحد در یک روز به صحنه می آیند و علیه ظلم و جنایت و آدم کشی فریاد می زنند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این در حقیقت دستور دین است و اسلام به ما دستور داده که باید در مقابل ظالم ایستادگی کرد و کمک کار و یاور مظلوم بود، بنابراین این روز از آن جا که یادآور این نکات مهم هست دارای اهمیت زیادی است.

,

حجت الاسلام شبستری عنوان کرد: در حدی که برای انسان مقدور هست و امکانات و مصالح اجازه می دهد باید در مقابل ظالم ایستادگی کرد، ولو به این باشد که یک راهپیمایی انجام بگیرد حالا راهپیمایی هم مثل امسال و سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا مقدور نیست.

,

وی در مورد راه های بزرگداشت روز قدس در شرایط کرونایی گفت: از طریق بیانیه،از طریق فضای مجازی، از طریق جرائد و سایر راه های ممکن می توان مطلب را انعکاس داد و پیگیر قضیه بود،این خودش مورد رضایت پروردگار است خداوند متعال دوست دارد که افراد در این راستا وارد میدان شوند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حال ممکن است برخی سوال کنند که چه فایده ای دارد این اعلام حمایت ها؟غافل از اینکه همین همبستگی و اتحاد و نشان دادن این که ما در دلمان از ظلم و ظالم بیزاریم و همراه و یاور مظلومین هستیم این خودش یک حسنه هست و یک کار خیری است که اگر با اخلاص انجام بگیرد قطعا در نزد خدای متعال پاداش دارد و صهیونیست ها هم از همین مسئله در هراس اند.

,

حجت الاسلام شبستری افزود: صهیونیست ها همیشه در ایام روز جهانی قدس مضطرب اند و از همین تجمعات و حرکت های مسلمین و ابراز انزجار آنها از ظالمان نسبت به مردم مظلوم فلسطین همواره وحشت دارند و همین خودش ارزشمند است.

,

وی در ادامه اذعان کرد: به هرحال مسئله فلسطین همیشه یکی از نکات مهم و حساس در نظام اسلامی بوده و مورد توجه قرار گرفته و هیچگاه رفت و آمد و تغییر دولت ها باعث نشده که نگاه نظام و مردم به مسئله فلسطین عوض شود ممکن است جناح های مختلف اختلاف فکری هایی در برخی مسائل داشته باشند اما این مسئله ایست که مورد اتفاق همه مردم،مسئولین،جناح ها و رویکردهای فکری است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: همه اتفاق نظر دارند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم نامشروع اسرائیل،بنابراین مردم ما هم به پیروی از آرمان های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه در این میدان حاضر بوده اند و در هر زمینه ای که نیاز بوده با مردم فلسطین همدردی و همراهی کرده اند.

,
 
 
,
 
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه