اخبار داغ

روسای آشوریان، زرتشتیان و مسیحیانِ البرز:

قدس نقطه اتحاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی است/جبهه کفر به سرکردگی آمریکای تروریست به قهقرا می رود

قدس نقطه اتحاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی است/جبهه کفر به سرکردگی آمریکای تروریست به قهقرا می رود
در روز قدس باید ملت فلسطین که از بارزترین حق خود محروم هستند مورد حمایت قرار گیرند و با اتحاد در مقابل جنایات اسراییل باید ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، داستان فلسطین، روایتی سراسر سوز و افسوس از خودخواهی سلطه جویانه استکبار و وادادگی دولت های مرعوب عالم بوده است و تجربه تلخ سهمگینی را که در پستوی حافظه تاریخ ثبت شده را به یاد می آورد. جهانخواران بدسیرت ملت های مظلوم و حتی عادی را به  جنگ, آرامش بشر را به اضطراب و زندگی را به تشویش سوق می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بی شک جبهه کفر به سرکردگی آمریکای تروریست و اذنابشان در منطقه و جهان، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با نمایش چهره آراسته ای از خود، همراه با کوشش فراوان برای عادی سازی روابط  اعراب مرتجع  با رژیم صهیونیستی در صدد آن هستند که امنیت و موجودیت این رژیم غاصب را تامین کرده و با ترویج ایده توطئه قرن، تحریم و تضعیف جبهه مقاومت، علاوه بر تصرف اراضی کرانه ی باختری و  الحاق آن به تصرفات غیر قانونی و ظالمانه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی، گسترش سلطه گری و جنگ های نیابتی را در منطقه را ایجاد کند.
,
 
,
باید از مظلومیت فلسطین دفاع کرد
, باید از مظلومیت فلسطین دفاع کرد,
 
,
گورگیز اورشان رییس انجمن آشوریان البرز درباره اهمیت این روز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ روز قدس روز ملی برای ایرانیان است، باید دراین روز از هر شیوه ای که شده فریادظلم ستیزی را سرداد،  باید از مظلومیت فلسطین دفاع کرد چرا که انجمن آشوریان در فلسطین اشغالی آشوری بسیاری دارد که در آرامش نیستند اما ما درایران اسلامی در آرامش زندگی می کنیم باید فریاد ظلم ستیزی را برای ستمگران داشته باشیم و به خاطر مردم فلسطین روز قدس هرچه بیشتر پاس داشته شود.
,
 
,
فریاد انزجار از ظلم و ستم
, فریاد انزجار از ظلم و ستم ,
 
,
کشیش آشور تمرس می گوید؛ در روز قدس فریاد انزجار از ظلم و ستم  درجهان طنین انداز می شود باید تمام جهانیان در برابر ظلم بیدار شوند، چراکه خدا ظلم را دوست ندارد و همواره انسان ها را سفارش به نیکی دارد بنابراین جواب تمام ظلم ها داده می شود. باید تمام دنیا از هوس های دنیوی به دور شوند و ادیان الهی به عنوان خدا باید همواره هوشیار باشند و در برابر ظلم ایستادگی کنند.
,
 
,
چشم های مدعیان حقوق بشر بسته است
, چشم های مدعیان حقوق بشر بسته است ,
 
,
مهران زنده نوش رییس انجمن زرتشتیان البرز هم می گوید؛ در شرایطی که تمام مدعیان دفاع از حقوق بشر، گوش های خود را در برابر فریاد های مظلومانه زنان و کودکان مردم فلسطین گرفته و چشم ها را بسته اند باید هرچه بیشتر این روز را در تاریخ اسلام نگه داشت.
,
 
,
امروز شاهد آن هستیم که مردم در کشورهای مختلف آزادانه زندگی می کنند و به امور مذهبی و اجتماعی می پردازند اما در فلسطین این حق از مردم وحشیانه توسط رژیم غاصب گرفته شده است. روز قدس متعلق به ملت فلسطین نیست متعلق به تمام ملت ها است چراکه همه انسان ها حق دارند در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.
,
 
,
ادیان الهی در سبقه تاریخی خود دارای مشترکاتی هستند بنابراین باید این مشترکات را به شکل قوی تری بیان ساخت. در روز قدس باید ملت فلسطین که از بارزترین حق خود محروم هستند مورد حمایت قرار گیرند وبا اتحاد درمقابل جنایات اسراییل باید یستاد. امروز دوران بحث و مباحثه است و ادیان اعتراضات خود را به ظلم های رژیم غاصب بارها نشان داده اند و این همبستگی در اعلام انزجار از بدیهی ترین اصول تمدن است.
,
 
,
روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل
, روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل ,
 
,
مولوی قارداش پیران رییس انجمن اهل سنت استان البرز معتقد است روز قدس توسط امام راحل (ره) بنا نهاده شد و این روز مشت محکمی بر یاوه گویی رژیم غاصب است بنابراین دربین اهل سنت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است. بیت المقدس حق واقعی مسلمانان جهان است و امروز باید ادیان الهی برای احقاق حقوق مردم فلسطین به گونه ای متحد باشند که هیچ دشمنی به آنان نفوذ نداشته باشد.
,
 
,
انتفاضه فلسطین با سنگ آغاز شد و امروز جهان اسلام همراه با مردم فلسطین به دنبال احقاق حقوق این ملت مظلوم هستند و ادیان الهی با اتحاد هرچه بیشتر حمایت های خود را اعلام می کنند. امام راحل (ره) وعده آزادی قدس را داده اند و به تبعیت ایشان و رهبر معظم انقلاب همراه و همدل در برابر رژیم غاصب درهرشرایطی خواهیم ایستاد.
,
 
,
باید امروز درمساله فلسطین به گونه ای عمل کنیم که فردای قیامت دربرابر حق تعالی پاسخگو باشیم و اهل سنت انزجار خود را از رژیم کودک کش فلسطین اعلام کرده و همراه ملت مظلوم فلسطین هستند.



انتهای پیام/ 
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه