اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دیپلماسی و مذاکره در پس میدان است/ جواب محکم مقاومت به صهیونیست، پاسخ به غلط اضافی بود که کردند

دیپلماسی و مذاکره در پس میدان است/ جواب محکم مقاومت به صهیونیست، پاسخ به غلط اضافی بود که کردند
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید کسی را انتخاب کنیم که راه را به آمریکا بسپارد بلکه باید بدانیم دیپلماسی و مذاکره در پس میدان است و کسی را باید انتخاب کرد که میدان را در اولویت بداند، چراکه میدان که قوی باشد زبان دیپلماسی قوی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در دومین مرحله کمک مومنانه در ماه رمضان که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: در روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه رمضان باز شاهد یک امر زیبا در کمک مومنانه که از مختصات این ماه است هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی با بیان اینکه خداوند در ماه رمضان نعمت‌هایش را به‌صورت ویژه نازل می‌کند تاکید کرد: جا دارد مومنین هم بر مومنین رحمت داشته باشند و فضل و عنایت و نگاه خیراندیشانه به نیازمندان داشته باشند.

نکونام اضافه کرد: از سردار اکبری که این برنامه را سامان دادند و همه دست‌اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر داریم، به فضل پروردگار شاهد انسجام خوبی هستیم که حتما برکات آن را خواهیم دید.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: این وعده پروردگار است که کسانی که یاری کنند، یاری می‌شوند بنابراین حتما خداوند ما را در مقابله با این ویروس منحوس یاری خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: روزه‌داری در ماه رمضان ظلمت‌ها را از دل‌ها زدوده و نیروی ایمان را در جامعه قوت بخشیده و این مردان و زنان در حق هم ظلم نخواهند کرد و به هم کمک می‌کنند.

نکونام با اشاره به اینکه اگر راه را درست برویم خدا یاریمان خواهد کرد اضافه کرد: کمک خدا را ما امروز در پیروزی‌های مقاومت شاهدیم و همین یاری خداست که دوران بزن و در رو را به اتمام رسانده و اجازه نمی‌دهد امریکا و اسرائیل هر غلطی خواستند بکنند.

وی گفت: جواب محکم مقاومت به صهیونیست پاسخ به غلط اضافی بود که کردند و امروز اقتدار مقاومت لرزه بر اندام استکبار انداخته است، استکبار امروز در اوج ضعف و ذلت است و داریم به سمت نابودی آن‌ها که وعده امام خمینی (ره) است پیش می‌رویم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: با پیروزی مقاومت فلسطینیان به خانه برخواهند گشت و پرچم عدل در سراسر جهان گسترده خواهد شد، تردیدی در تحقق آن وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در روزهای آینده افزود: باید حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح نه مثل گذشته داشته باشیم و این ازجمله وظایف مهم است.

نکونام گفت: نباید کسی را انتخاب کنیم که راه را به آمریکا بسپارد بلکه باید بدانیم دیپلماسی و مذاکره در پس میدان است و کسی را باید انتخاب کرد که میدان را در اولویت بداند، چراکه میدان که قوی باشد زبان دیپلماسی قوی خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نتیجه میدان ضعیف را زبان خوار و ضعف دیپلماسی عنوان و تاکید کرد: شهید سلیمانی میدان‌دار قدربخش جمهوری اسلامی بود و این راه را زیبا پیش برد و راه این شهید زنده است و ما با انتخابمان باید به این راه قوت بخشیم.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه