اخبار داغ

پدر شهید راه آزادی قدس:

زوار جنتی: دیپلماسی بدون میدان فایده ندارد/ انزوای اسرائیل از آثار روز قدس

زوار جنتی: دیپلماسی بدون میدان فایده ندارد/ انزوای اسرائیل از آثار روز قدس
پدر شهید راه آزادی قدس اکبر زوارجنتی (که سال ۹۶ در سوریه توسط صهیونیست ها به شهادت رسید) به تاثیر میدان مقاومت به فعال تر شدن دیپلماسی اشاره کرده و گفت: اگر میدان نباشد دیپلماسی فایده ای ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، پدر شهید جبهه مقاومت اکبر زوار جنتی، انزوای اسرائیل را از آثار روز جهانی قدس برشمرد و افزود: متجاوز از هفتاد سال است که سرزمین مقدس قدس به وسیله رژیم غاصب اسرائیل اشغال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) با نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، مساله قبله اول مسلمین را زنده کرد. تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی این روز را در سرتاسر جهان گرامی شمرده و تاثیر آن روز به روز تازه تر  و بیشتر می شود که إن شاءالله منجر به آزادی قدس شریف خواهد شد.

,

زوارجنتی با تاکید بر تاثیر میدان مقاومت به فعال تر شدن دیپلماسی گفت: اگر میدان نباشد دیپلماسی فایده ای ندارد. 

,

پدر شهید زوارجنتی با بیان اینکه حماسه عاشورا باعث جوشش خون مسلمانان بوده و عامل ایستادگی مقابل ظلم است، افزود: رژیم اشغالگر قدس حضور چند رزمنده در پایگاه تی فور سوریه به عنوان مستشاران نظامی جهت کمک به مردم مظلوم سوریه را تحمل نکرده و این هفت دلاور پاسدار را به به شهادت رساند و انتقام آنها گرفته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه