اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

۲۹ داوطلب انتخابات شورای روستا و عشار کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند

۲۹ داوطلب انتخابات شورای روستا و عشار کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند
احد جمالی با اشاره به بررسی روند صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای روستا و عشار کهگیلویه و بویراحمد از رد صلاحیت 29 داوطلب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

احد جمالی افزود: تاکنون صلاحیت ۷۹ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی بخش ها بررسی شده و ۲۱ درصد مابقی نیز در حال رسیدگی است.

,

 

,

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت و ۲۹ نفر نیز رد صلاحیت شده اند.

,

 

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیأت نظارت بخش ها نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و عشایر در این استان است.

,

 

,

جمالی عنوان کرد: تاکنون صلاحیت ۲۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نطارت بخش ها بررسی شده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی استان بررسی شد که ۱۴ نفر رد صلاحیت شدند.

,

 

,

جمالی گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نظارت شهرستان ها نیز ۵۶ نفر رد صلاحیت شدند.

,

 

,

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخابات شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه