اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر:

روز قدس روز فریاد مسلمین علیه اشغالگران صهیونیسم است

روز قدس روز فریاد مسلمین علیه اشغالگران صهیونیسم است
حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی گفت: روز قدس روز فریاد مسلمین علیه اشغالگران صهیونیسم، مستکبرین و ظالمین جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام مقدس روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام راحل در ایجاد همدلی و هم زبانی مسلمانان سراسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ کاره مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند، محقق شود.

 وی ادامه داد : این پیام وحدت، ندای حریت مسلمانان جهان در تظلم خواهی از مردم رنج کشیده فلسطین سالهاست که خواب از چشمان غاصبان جنایتکار زدوده و آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت : این روز مقدس، موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شریف است.

 وی بیان کرد : روزی خواهد رسید که با اتحاد مسلمانان، بیت المقدس، نخستین قبله‌گاه مسلمین و جایگاه معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) و نماد مقاومت، ایستادگی و مبارزه علیه ظلم، رنگ آزادی را خواهد دید و مرحمی بر آلام مردان و زنان دردمند، کودکان بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی افزود : همانطور که شعار رزمندگان دفاع مقدس این بود که " راه قدس از کربلا میگذرد " امردز به برکت خون سرداران همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس راه کربلا برای همگان ممکن شده شده است و امید داریم و اطمینان داریم که بزودی نماز را در قدس شریف به امامت رهبر حکیمانه اقامه خواهیم کرد.

  وی در پایان خاطر نشان کرد : اینجانب ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات همه مومنان، فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را گرامی داشته، از خدای منتقم، سربلندی و پیروزی مسلمین جهان در همه عرصه‌ها، نابودی رژیم اشغالگر قدس، احیای آزادی و آرامش مظلومان جهان بالاخص مردم ستمدیده فلسطین و ظهور منجی بشریت، قائم آل محمد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) را مسئلت می‌نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه