اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان:

حضور در انتخابات ابزاری برای مأیوس کردن دشمن و افزایش اقتدار کشور است

حضور در انتخابات ابزاری برای مأیوس کردن دشمن و افزایش اقتدار کشور است
علی توکلی گفت: حضور مردم در انتخابات آینده یک ضرورت و ابزاری برای مأیوس کردن دشمن و افزایش اقتدار کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اقتدار هر کشور حضور مردم آن در صحنه است، گفت: این حضور تاکنون بسیاری از معادلات بین‌المللی را که به دنبال تضعیف نظام اسلامی بوده اند به هم زده و موجب عقب‌نشینی دشمنان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان ادامه داد: انتخابات جلوه‌ای از این حضور است و هر چه مشارکت بیشتر باشد به همان میزان اقتدار افزایش می یابد و دشمنان می فهمند که ملت بزرگ ایران علی رغم تمامی مشکلات و فشارهای بیرونی به انقلاب و نظام خود علاقمند هستند و با حضور پای صندوق‌های رأی به دنبال اصلاح امور هستند.

,

وی افزود: بنابراین دشمن از هم اکنون به دنبال دو چیز است یکی مأیوس کردن مردم به نحوی که مشکلات ایران بدون تقابل با غرب حل شدن شدنی است و دیگر اینکه نظام اسلامی نتوانست خواسته‌های شما را تأمین کند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: از سوی دیگر عملکرد بد و نسنجیده برخی دست‌اندرکاران که حاکی از عدم اهلیت آن‌ها در جایگاه حقشان است به این القائات افزوده است.

,

حچت الاسلام و المسلمین علی توکلی تصریح کرد: وقتی مسئولی، نام دلال را نماینده و نمایندگان خود معرفی می کند معلوم می شود که مجریان دست اندرکار نابسامانی موجود در حوزه گوشت، مرغ، کود، روغن، سیمان و … توان و قدرت اداره امور را ندارد.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان تأکید کرد: بنابراین نباید به جای باز کردن گره های داخلی به سراغ بازکردن گره های خارجی بود آنها قطعاً دلسوز ما نیستند؛ بنابراین حضور مردم در انتخابات آینده یک ضرورت و ابزاری برای مأیوس کردن دشمن و افزایش اقتدار کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه