اخبار داغ

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اتصال ۳۰۷ روستای جدید به شبکه آب شرب/شاخص بهره مندی روستاها از آب سالم به ۷۰.۵ درصد رسید

اتصال ۳۰۷ روستای جدید به شبکه آب شرب/شاخص بهره مندی روستاها از آب سالم به ۷۰.۵ درصد رسید
علیرضا قاسمی گفت: ۳۰۷ روستای جدید در سیستان و بلوچستان، طی یکسال گذشته به شبکه آب متصل شد که با این اقدام شاخص بهره‌مندی از آب شرب در این استان با افزایش چهار درصدی به ۷۰.۵ درصد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قاسمی، مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: از پنج هزار و پانصد و نود و چهار روستای استان، ۳سه هزار و چهل و نه روستا با جمعیت یک میلیون و یکصد و پنجاه و نه هزار و هفتصد و هشتاد و سه نفر به شبکه آب متصل و ۲ هزار و پانصد و چهل پنج روستا با جمعیت ۲۵۶ و نهصد و پنجاه نفر از این نعمت محروم هستند.

وی افزود: با توجه به اعتبارات ابلاغ شده هر ساله هدف‌گذاری لازم به منظور تسریع در آبرسانی انجام و سعی می‌شود در هر شرایطی طبق برنامه‌ریزی و با قدرت به تعهدات خود عمل کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم با کم‌ترین تخصیص اعتبار و همت مضاعف به آنچه که قول داده بودیم وفا کنیم و ۳۰۷ روستا طی یک سال گذشته وارد مدار شد و شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستاها چهار درصد جهش یافت.

وی از وارد مدار شدن ۳۰ روستا با جمعیت ۶ هزار و پانصد نفر در سال جدید خبر داد و گفت: تا پایان بهار امسال ۵۰ روستای دیگر نیز به شبکه آب متصل می‌شوند و با وارد مدار شدن این تعداد از روستاها، شاخص بهره‌مندی از آب با رشد یک درصدی همراه می شود.

قاسمی با اشاره به این که اینکه آب حیاتی‌ترین نیاز مردم و اساسی‌ترین دغدغه ما به عنوان خادمین است، عنوان کرد: زمان باارزشترین سرمایه زندگی است که باید مغتنم شمرد تا فرصت‌ خدمت‌گذاری به عنوان گوهری گران‌بهاء از دست نرود و امیدواریم در سال جدید نیز برنامه‌های آبفا طبق اهداف تعیین شده محقق شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه