اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبرداد؛

اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد در لرستان/ سالانه ۲۵۰ هزار تن آرد بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود

اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد در لرستان/ سالانه ۲۵۰ هزار تن آرد بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود
بیرانوند با بیان اینکه توزیع آرد در لرستان هوشمند می‌شود، گفت: سالانه ۳۰۰ هزار تن گندم به کارخانه ها تحویل داده می شود که از این میزان ۲۵۰ هزار تن آرد تولید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تاکنون سیستم توزیع آرد از کارخانه تا نانوایی ها به صورت سنتی انجام می شد اما برنامه ریزی شد تا این سیستم توزیع به هوشمند تبدیل شده و به صورت آنلاین از کارخانه تا نانوایی ها، توزیع آرد رصد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برای اجرای این طرح، تجهیزاتی بر روی ماشین ها حمل آرد قرار می گیرد که جی پی اس وزنی دارند و از زمان بارگیری از کارخانه تا تخلیه در نانوایی به صورت کامل رصد می شوند.

,

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه هزار و ۸۷۴ نانوایی در استان وجود دارد، مختصات جغرافیایی نانوایی ها تهیه شده و نظارت در راستای توزیع آرد به صورت آنلاین و هوشمند صورت می گیرد.

,

بیرانوند جلوگیری از خروج آرد خارج از شبکه را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: با این طرح به خوبی مشخص می شود که نانوایی ها در چه زمان آرد تحویل گرفته اند و تلاش می شود تا آرد به دست دلالان نیفتد.

,

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح در استان، مقدمات کار فراهم شده که بعد از تکمیل مقدمات، این طرح در استان اجرایی می شود.

,

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان خاطر نشان کرد: سالانه ۳۰۰ هزار تن گندم به کارخانه ها تحویل داده می شود تا آرد مورد نیاز را از این میزان گندم تهیه کنند که از این میزان بین ۲۴۵ تا ۲۵۰ هزار تن آرد تولید می شود که در اختیار نانوایی ها و خانه پزی ها توزیع می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه